FANDOM

Gametitle-FNV
Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.

Колодязь Джиммі (англ. Jimmy's well) — локація Fallout: New Vegas, доступна тільки при наявності особливості «Дика Пустка».

Опис Редагувати

При наявності у Кур'єра здібностей «Один тварин» та «Дика Пустка» при початку розмови з напарником Рексом той почне скиглити. При розмові з псом з'ясовується, що хтось впав у колодязь[1]. На колодязь відкриється маркер і з'явиться сам колодязь, навіть якщо він по мірі раннього проходження околиць не з'являвся.

Спустившись в колодязь Кур'єр знайде в ньому скелет з капелюхом, хімікати, ексклюзивна пневморушниця «Дитя Абилина» та 100 кульок до нього. В колодязі знаходиться Кротощур.

Місцезнаходження Редагувати

Поряд з хатиною Філдса.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Примітки Редагувати

В Fallout 2 у одному з квестів Модока є можливість вести діалог з собакою Хлопчиком, в ході якого з'ясовується що Джонні міг впасти в колодязь, коли грав у індіанців і ковбоїв. Якщо Обраний спуститься вниз у криницю по мотузці, то всередині знайде пневматичну рушницю Джонні.

Поява Редагувати

Колодязь Джиммі з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. За наявності здатності Один тварин з'ясується що якийсь маленький Джиммі впав у колодязь.

Галерея Редагувати