FANDOM

Gametitle-FO4

« Вона так сказала? Вони там, в цьому Комплексі, всі маніяки... Амелія — моя дочка, от і все. »

Старий Стоктон

Колектор (Комплекс) (англ. Compound) — невідзначена локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Колектор, розташований на захід від Альянса, біля озера, що розділяє його з цим поселенням. Вхід до нього знаходиться у великій трубі під берегом озера.

Історія Редагувати

У Комплексі влаштувалася група людей, які займаються дослідженням сінтів. Вони розробили Тест SAFE, за допомогою якого можна буде точно відрізнити синта від людини. На шляху до своєї мети співробітники Комплексу не гребують найжахливіших методів, включаючи тортури[1]. У виловах синто для дослідів їм допомагає Альянс. Керує Комплексом затята ненавистница синто Рослин Чамберс. Вона знаходиться в кімнаті для тортур, де також до завершення квесту «Людський фактор» міститься в клітині Амелія Стоктон.

Рейдери почали здійснювати атаки на Комплекс, після того, як його мешканці стали більше приводити людей для дослідів. Завдяки охоронцям і турелям Комплекс відбиває атаки нальотчиків, часом спустошуючи запаси для турелей. У самих же планах комплексу є план щодо ліквідації рейдерів «Туманного пагорба», побоюючись їх подальших нападів[2].

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Колектор з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати