FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Бібліотечне переробне пристрій 232.7 (англ. Library Processing Unit 232.7) Книгоприймач (англ. Book Chute) — персонаж Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

ОписРедагувати

Пристрій для стирання книг, встановлене в Розумному Будинку і володіє штучним інтелектом.

Історія Редагувати

Неясно, чи був Книгоприймач створений вченими Великої Гори до Великої війни або після неї. На відміну, наприклад, від Тостера, він чудово обізнаний про те, що в світі сталася глобальна ядерна війна і знає про існування мутованих тварин, зокрема Кротощурів. У функції утилізатора увійшли очищення книг і знищення олівецьїй, планшетів.

Після Великої війни вчені Мозкового Центру помістили свої мізки в роботизовані тіла Мозкових Баків. Згодом доктор Мебіус був вигнаний, а доктор Клейн вийняв особистісні чіпи всіх пристроїв Розумного Будинку, де той мешкав, і викинув з балкону.

Образ Редагувати

« Ось тепер Ви думаєте як громадянин, Громадянин! »

— Книгоприймач

За характером Книгоприймач схожий на стереотипного черствого чиновника, який отримує задоволення від своєї роботи — знищення текстів, а також олівців і планшетів, що використовуються для їх написання. Він називає книги «небезпечним бунтарським матеріалом». До Кур'єра звертається не інакше як «Громадянин».

Також Книгоприймач дуже підозрілий: йому всюди бачаться зрадники і агенти комуністів, що може вказувати на причетність до його створення доктора Бороуса, або на те, що утилізатор висміює його.

Прототип Редагувати

Джерелом натхнення для створення утилізатора могли служити персонажі романів-антиутопій «1984» та «451 градус за Фаренгейтом», які займалися, відповідно, внесенням правок в історичні документи і спалюванням книг. Метод навіювання за допомогою «клітини, в яку увійде ваша голова, і мішка кротощурів» — пряме відсилання до «1984».

Окремі репліки, зокрема твердження, що книги підштовхують до того, щоб «сліпо і фанатично приймати», нагадують висловлювання персонажа гри Assassin's Creed Джубаира Аль-Хакіма і його послідовників.

Книгоприймач в Old World Blues Редагувати

Кур'єр може виявити Книгоприймач в Розумному Будинку: спочатку він нічого не робить, оскільки у нього відсутній особистісний модуль.

Makingfriends

Його особистісний модуль знаходиться в будинку #101 в селі Хіггс. Коли він буде вставлений в пристрій, Книгоприймач прийде в себе і відразу ж доповість про готовність до «стирання підбурювання до заколоту». Він пояснить, що має на увазі знищення книг. На питання, що він може робити, утилізатор розповість, що здатний також переробляти олівецьта планшети. Він відразу ж помітить, що процесор переробки олівців відсутня, вибачиться і припустить, що його вийняли зрадники.

У відповідь на заяву, що книги містять спадщина минулого, утилізатор каже, що якби його модуль пере-навіювання був установлений, він би його застосував. Потім він помітить, що ця система не була встановлена через нестачу бюджету, і запропонує Кур'єру самому піддати себе навіювання за допомогою «клітини, в яку увійде ваша голова, і мішка Кротощурів».

Книгоприймач дозволяє переробити обпалені, роздерті, зіпсовані, довоєнні та інші види книг в чисті книги, які є інгредієнтом для виробництва книг навичок на верстаку. Встановивши модуль удосконалення, який знаходиться у вежі охорони Малої Янцзи, Кур'єр зможе переробляти в утилізаторі олівці 5 штук свинцю і металобрухта, планшети в металобрухт і ізоляційну стрічку.

Книгоприймач в кінцівці Редагувати

Книгоприймачу присвячена одна з кінцівок гри, яка з'являється у випадку, якщо пристрій було включено. У ній розповідається, що він продовжував переробляти книги, поки не подавився скріпкою, після цього люто доводячи, що вона була зроблена в Китаї і це спроба замаху на нього. Як би те ні було, надалі Книгоприймач став переробляти потрапляють до нього речі уважніше.

Поява Редагувати

Книгоприймач з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.