FANDOM

Gametitle-FO4

Клуб любителів електроніки (англ. Electrical Hobbyist's club) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Будівля клубу розташоване на південний схід станції «Мас Пайк» та південно-західніше садиби Вестингов.

До війни тут розташовувався Клуб любителів електроніки учасників Массачуссетской асоціації любителів електротехніки. Зборів членів якого проводилися в перший четвер кожного місяця[1].

В цій локації знаходиться маленький будинок до відмови набитий різними пастками. Навколо будинку і в самому будинку (крім підвалу) високий рівень радіації. Місцями рівень радіації досягає 60 радий. В будинку є хімлабораторія і верстат для створення броні.

У підвалі будинку теж пастки і відключений штурмотрон. Ще у підвалі можна знайти три голозаписи членів клубу (Повідомлення для членів клубу, 15 березня; Повідомлення для членів клубу, 28 березня; Повідомлення для членів клубу, 21 квітня).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • При швидкому переміщенні в локацію персонаж відразу починає отримувати опромінення радіацією.
  • Пастки в будинку через деякий час відновляться. Пастки в підвалі не відновлюються.

Баги Редагувати

  • Можливе самозаймання персонажа, якщо встати на північно-західному куті даху.
  • Можливий підрив на міні всередині будинку біля третьої лазерної пастки праворуч — хоча якщо обійти за стіну, то міни там не виявиться.

Поява Редагувати

Клуб любителів електроніки з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати