FANDOM

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Боб.
Gametitle-FNV

Кламат-Боб (англ. Klamath Bob) — персонаж Fallout: New Vegas, господар винної лавки в Вестсайде.

Біографія Редагувати

« так-Так. старий добрий Кламат. Не найгірше місце, якщо тобі до душі цілими днями полювати, їсти і знімати шкури з геконів. Хе-хе. »

— Кламат-Боб

Боб прийшов з Кламаті. Не уточнюється, народився він там, але деякий час він жив у Кламаті і, врешті-решт, поїхав звідти. Він, мабуть, якийсь час подорожував по Каліфорнії. Наприклад, в Хабі він спробував викупити з полону супермутанта на прізвисько «Величезний Сучийсин».

2281 рік Боб живе в Вестсайді, де тримає винну лавку і полягає в ополченні. Серед місцевих він отримав прізвисько «Кламат-Боб».

Образ Кламат-Боба Редагувати

« Мені шкода будь-якого, хто підсідає на хімію, але якщо вони починають нападати на мирних людей... значить, пора їх завалити. »

— Кламат-Боб про Чортів

Боб — простий і добрий чоловік. Симпатизує НКР, особливо за те, що солдати протистоять рейдерам.

Прототип Редагувати

Кламат-Боб нагадує персонажа Fallout 2 Віскі-Боба, власника самогонного апарату, що живе в Кламаті. Будь-який зв'язок між цими двома персонажами не простежується.

Кламат-Боб Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Кламат-Бобу у його винної крамниці у Вестсайді. У розмові він згадує про те, як у Кламат приходив якийсь дикун. Боб продає напої, карти і різне сміття.

Також Боб розповідає про місцеві кооперативі, Етьєна, Андерсона і Величезному Сучогосина.

Поява Редагувати

Кламат-Боб з'являється тільки у Fallout: New Vegas.