FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FO3 MZ
Не слід плутати з мечем китайського офіцера.

Китайський офіцерський меч (англ. Chinese officer's sword) — холодна зброя ближнього бою у Fallout 3.

По всій видимості, Китайський офіцерський меч є трофеєм війни сша з Китаєм, яка стала причиною Великої війни. Він являє собою пряме лезо довжиною близько 80 см, з обмотаною шкірою рукояттю і гаптівника гардой. За 200 років він встиг покритися іржею і подряпинами, але все ще є ефективною зброєю ближнього бою.

Характеристики Редагувати

Китайський офіцерський меч є небезпечною зброєю ближнього бою — довге лезо дозволяє тримати дистанцію бою, а серйозної шкоди, подвоєний множник шансу нанесення критичного удару і висока швидкість атаки дозволяють швидко і ефектно розправлятися з більшістю супротивників на пустки. Також цей клинок володіє високим запасом міцності.

Місцезнаходження Редагувати

Унікальні Редагувати

  • «Ікло вампіра» — унікальний китайський офіцерський меч, що володіє меншою вагою, збільшеним заподіянням множником шансу нанесення критичного удару х3 і збільшеним запасом міцності.
  • «Електричний меч Циньвэя» — унікальний китайський офіцерський меч, що володіє істотно збільшеним втратою і збільшеним запасом міцності, а також наносить при ударі шкоди електрикою.
  • «Самурайський меч» — унікальний меч, використовуваний Тоширо Каго у додатку Mothership Zeta.

Примітки Редагувати

  • Варіант цього меча у Кловер base id 0006415d. У нього необмежений запас міцності, а в іншому ідентичний стандартного.
  • Меч є у файлах Fallout: New Vegas, однак у грі використовується у вигляді декорації: в залі старійшини всередині бункера Хідден-Вэли є герб Братства Сталі у вигляді моделі, в якому, якщо придивитися, можна дізнатися по трьом зіркам на клинку сама зброя.

Поява Редагувати

Китайський офіцерський меч з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Зразком для цього зброї став китайський прямий меч.