Fandom

Архіви Fallout

Кентавр

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
«Кентаври їдять людей, Ронда»
~ Краща подруга Табіта

Кентавр (англ. Centaur) — істота "Fallout", "Fallout 2", "Fallout 3" та "Fallout: New Vegas".

Опис Редагувати

Один з мутантів Пустки, породжених за допомогою ВРЕ. Це свого роду химера, що складається з безладно зрощених фрагментів тіл людей і тварин.

Fallout і Fallout 2 Редагувати

На західному узбережжі кентаври породжені Творцем і майже завжди зустрічаються разом із літунами. Займаючи значну частину його армії, вони часто подорожують в загоні з дітьми ночі, а також іншими її представниками, що борознять північну Каліфорнію. Розміром кентаври з яо-гая. Вони володіють сильним торсом і шістьма людськими руками, замінюють їм ноги. З живота зростає пучок товстих щупалець, які скребуть землю під ними. Кентаври володіють двома головами — однією людською та однією собачою, які тримаються на товстих і довгих шиях, із чого можна припустити, що кентаври, створені Творцем, є помісь людини і собаки.

Атакують тільки з близької відстані, заражаючи радіацією і отруюючи своїх супротивників.

Fallout 3 Редагувати

Кентаври Столичної Пустки сильно відрізняються від своїх побратимів з Fallout і Fallout 2. Собача голова відсутня, а з людського рота стирчать три довгих щупальцеподібних язика. Як і кентаври західного узбережжя, вони з'явилися в результаті мутації від вірусу ВРЕ, їх батьківщиною є Сховище 87. Зустрічаються на Столичній Пусткці в різних місцях, особливо багато їх водиться на території руїн Вашингтона в різних районах.

Порівняно зі своїми родичами з Fallout і Fallout 2 кентаври зменшені в розмірах(розміром приблизно як брамін). Кентавр може атакувати з середньої і дальньої дистанцій плювком радіоактивної рідини, яка потрапивши в супротивника, заражає його радіацією. Поблизу атакує ударами своїх щупалець. Кентаврів використовують в якості сторожових псів супермутанти. Найкраще усувати монстра здалеку, не даючи наблизитися впритул. Це частіше всього вдається, оскільки ці створення пересуваються досить повільно. З їхніх трупів можна зібрати різне сміття.

Fallout: New Vegas Редагувати

Тут звичайні кентаври зовні ідентичні кентаврам з Fallout 3. З'являється ще один вид кентаврів — мегакентавр (звичайний і гігантський), а також унікальний мегакентавр Моу. Мегакентаври мають збільшений запас здоров'я і збільшені в розмірах.

Кентаври і мегакентаври мешкають недалеко від гори Блек, а також їх можна зустріти в локаціях «Глотка диявола» та «Джекреббит-Спрінгс». З їхніх трупів можна отримати кров кентавра.

Поява Редагувати

Кентавр з'являється в Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas і згадується в Біблії Fallout .

За лаштунками Редагувати

У грецькій міфології кентаври були істотами з головою і торсом людини на тілі коня.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Редагувати

Випадкова вікі