FANDOM

Gametitle-FOT
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Квінсі.

Квінсі (англ. Quincy) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Життя тут небезпечне (доказом цього є кілька свіжовиритих могил на міському кладовищі), але тим не менш, з відомих поселень саме Квінсі найбільш близьке до того, що можна назвати «нормальним життям» (у довоєнному розумінні цього слова).

Можна відзначити, що це було виключно безпечне місце — єдиний відомий місто на Середньому Заході, який не нагадує звалище або військовий табір. Виправний центр (в якому знаходяться в'язниця, офіс шерифа і казарми місцевого загону ополчення), система сигналізації і вогневі позиції на дахах окремих будівель — це данина необхідності і порівняно небагато з того, що можна тут зустріти.

Тут збереглася довоєнна система місцевої влади (обраний мер і, схоже, шериф), високий рівень життя, культури та освіти, розвинена економіка — в колишньому приміщенні вокзалу на Мейн-стріт влаштований бар і імовірно — лавки-магазинчики, ще є салун і щось на зразок літнього кафе, церква і навіть школа. На вулицях чисто.

Історія Редагувати

На початку 2197 ріка місто було домом для людей і мутантів-«мертвяків». На думку лідерів Братства Стали, таке сусідство могло провокувати міжрасову напруженість, однак, на практиці видно, що місцевим жителям вдалося знайти прийнятну модель спільного існування (оборонний союз, взаємодопомога і спільне ведення господарства при роздільному проживанні).

Частково процвітання Квінсі можна пояснити виключно вигідним географічним становищем і відсутністю хімічного і радіаційного ураження місцевості. Наприклад, наявність протікає річки Міссісіпі дозволяє розвивати ефективне сільське господарство (згадується, що навколо Квінсі розташовані кілька ферм) і можливо використовувати її у вигляді порівняно безпечної транспортної артерії.

Також можливо, що «феномен Квінсі» пов'язаний з особливості поділу місцевих сфер впливу. Північніше діють угруповання рейдерів, а південніше, в районі «Пояса» — організовані загони армії супермутантів. Можливо, що щодо Квінсі представниками сторін було укладено «джентльменську угоду»[1]. На користь цієї версії можна вказати те, що в місцевому борделі повіями є виключно мутанти (а одна з них — супермутант), що наводить на певні роздуми щодо складу клієнтів.

На знаку біля входу в місто повідомляється, що в Квінсі проживає 38 осіб, а населення «кварталу мертвяків» — 12. Виходячи з розвинутої інфраструктури, можна припустити, що населення трохи більше, але не всі місцеві жителі вважаються повноправними громадянами (наприклад, до громадян навряд чи належать діти, приїжджі і околомаргинальные категорії населення, такі як наймані сельхозрабочие і повії).

На початку 2197 року місто було частково захоплений великим загоном дикунів-канібалів. В ході захоплення міста 7 чоловік було вбито 14 — взяті в заручники, дехто сховався, а решта — імовірно, розбіглися (хтось же повідомив про напад в Братство). Після звільнення, Квінсі увійшов в сферу впливу Нового Братства Сталі, уклавши угоду зі старійшинами Братства. В поселенні знаходився постійний гарнізон і зберігалися значні запаси озброєння і спорядження. Можна припустити, що тут було створено навчально-тренувальний центр з підготовки новобранців.

Після перемоги Братства над Зверомагами, невелика група воїнів залишилися охороняти місто. Бандити з місцевої угруповання «Червоні Жала» отруїли бійців, а потім, поки ті перебували в несвідомому стані — пограбували. Після, бандити викрали один з автомобілів Братства з усіма запасами, включавшими кілька комплектів силовий броні.

Озброєні і екіпіровані технологією Братства бандити, без особливих зусиль, взяли під контроль місто Колдуотер, підкорили місцеве населення і окопалися там.

Щоб помститися за зраду, Старійшини Братства засудили злочинців до смерті і відправили в Колдуотер Воїна з його підрозділом, який виконав вирок, убивши всіх членів банди і повернувши дороге обмундирування.

Трупи бандитів були перевезені у Квінсі і виставлені на хрестах на в'їзді в місто, разом з охоронцями, які стояли на посту. Інквізитори Братства зловили друзів і родичів бандитів і помістили їх в табір для інтернованих, виключивши тим самим поширення чуток і забезпечивши належний рівень безпеки.

Місії Редагувати

Є пунктом призначення місії Квінсі, одержуваної в Бункері Бета від генерала Барнаки.

Примітки Редагувати

  • Трупи зверомагов зникають при повторному відвідуванні локації.
  • Вибухівка залишається на місці.
  • У верхньому правому кутку картки стоїть церква, всередині якої охорона з 2 дорослих пазурів смерті. В ящику всередині будівлі знаходиться залізна броня 2 моделі.

Поява Редагувати

Квінсі з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Квінсі — реально існуючий місто і залізнична станція в штаті Іллінойс.

Примітки Редагувати

  1. Схожа ситуація, в якій спірна територія не захоплюється, оскільки надмірно посилить одну із сторін і викличе відповідну реакцію з боку декількох супротивників, описана А. Азімовим у романі «Основа» (A. Azimov. Foundation. 1951)

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics

Випадкова вікі