FANDOM

«Ласкаво просимо в Шейді Сендс, мандрівник. Моє ім'я — Катріна. Моя робота — вітати чужинців і допомагати їм у розумінні того, що відбувається в нашому селі. Буде простіше, якщо ти вислухаєш те, що я скажу. »
~ — Катріна

Катріна (англ. Katrina) — персонаж Fallout.

Опис Редагувати

Жителька Шейді Сендс, вітає гостей біля воріт і пояснює їм внутрішні порядки поселення.

Біографія Редагувати

Катріна народилася і виросла в Сховищі 15, в якому, за її заявою, було погано жити через перенаселення. Це послужило приводом того, що серед мешканців стався розкол, і частина людей покинула Сховище, прихопивши при цьому краще спорядження. Решта намагалися протриматися всередині Сховища, однак згодом на нього напали рейдери. Залишки мешканців врятувалися втечею, кинувши Сховище. Серйозно поранену в ході нападу Катрину підібрали добрі жителі Шейді Сендс, і з тих пір вона живе в цьому містечку.

В 2161 році Виходець із Сховища вперше бачить її живою і здоровою.

Сховище 15Редагувати

При згадці Сховища 15 Катріна повідомляє, що хтось намагався проникнути в порожні приміщення, однак далеко не просунувся — в кімнатах було темно, а ліфт давно не працює. В цих словах криється підказка Вихідцю, щоб той краще підготувався до можливої вилазки.

Роль Редагувати

Так як Катріна (поряд з Сетом, який стоїть поруч) — перша людина Пусток, яка зустрінеться Вихідцю з Притулку, то вона виконує роль навчального персонажа: знайомить з поселенням, навчає торгівлі та основ економічних відносин в Пустотах, каже, що робити при пораненнях і де шукати лікаря.

Ставлення до зброї Редагувати

Катріна відмовляється розмовляти, якщо у Вихідця в руках є зброя. Це може стати проблемою при спробі виконати квест «Поговорити з Катріною», згідно з яким необхідно перебрати всі гілки діалогу з нею.

Характер Редагувати

Катріна дуже спокійна дівчина з чарівною посмішкою. В її характері є навіть деяка частка романтизму — вона говорить про те, що бачити зоряне небо чудово, а повітря Пустки живить, і для неї це непередаване відчуття. Тому вона не спить ночами.

Випадкова вікі