FANDOM

Gametitle-FO3

Картографія з Рейлі (англ. Geomapping with Reilly)— невідзначений квест у Fallout 3.

Опис Редагувати

Після виконання квесту «Рейнджери Рейлі» Самотньому Подорожньому потрібно відвідати базу рейнджерів і поговорити з Рейлі. Командир рейнджерів вкрай засмучена смертю Тео та тим, що завела своїх бійців в пастку. У процесі розмови з'ясується, що у Рейлі є замовлення на картографічну зйомку місцевості. Якщо Подорожній візьме на себе обов'язок допомагати Рейлі, йому буде вручено спеціальний картографічний модуль, який буде автоматично фіксувати всі знову знайдені локації, за кожну з яких Рейлі буде виплачувати Подорожньому при зустрічі винагороду в розмірі 30 кришок; всі раніше знайдені вона оплатить відразу після отримання модуля.

Пов'язані квести Редагувати

Примітки Редагувати

Наявність здатності «Дослідник» значно спрощує проходження цього квесту: всі локації вже зазначено, залишається тільки відкрити їх.

Баги Редагувати

  • Якщо ви використовували коли-небудь в консолі чит tmm 1, відкрити локації не вийде і кришок ви не отримаєте. Якщо ви відкрили декілька локацій до використання чита можна отримати кришки.