FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Карен.

« Їх останній напад... та знай я, що Кінг мене прикриє — я б прямо зараз вийшла і показала їм, де мутанти зимують! »

— Карен Скензи

Карен Скензи (англ. Karen Schenzy) — персонаж Fallout 3, мешканка Арефу.

Опис Редагувати

Карен 23 рокі і вона досить відкрита, але достатньо розумна, щоб не розмовляти з ким попало. Вона багато чого не знає про нинішню ситуацію в Арефу і постійно проявляє себе у приріччях з Еваном Кінгом. Любить бродити біля свого будинку (навіть вночі) і робить це майже зухвало, на що зауважує мер. Вона не вірить, що життя в постійному страху є рішенням. Яким би безглуздим не здавалося, не можна не захоплюватися її безстрашністю[1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг поселенця Пусток Револьвер кал. 32 Патрон кал. 32* Вухо**

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Карен

Квести Редагувати

Узи кровіСамотній Подорожній повинен відвідати Карен на прохання Евана Кінга в її будинку, де вона закрилася за вказівкою мера.

Маленька допомога з Арефу[2] • Після завершення квесту «Узи крові» Карен стане виходити в селище. Після цього Самотній Подорожній може попросити її про допомогу. У відповідь вона подякує Подорожнього, вказавши координати кількох «цікавих місць», які вона знає і де йому, за її словами, «будуть раді». На карті в Піп-бої з'являться маркери наступних локацій: «Заправка Рокбрейкера», «Стоянка «П'ять осей»», «Форт Банністер», «Церква Дікерсон» та «Шейлбридж».

Примітки Редагувати

У разі, якщо хтось із жителів Арефу постраждає від рук Подорожнього, Карен стане агресивною по відношенню до нього і вступить у бій.

Цитати Редагувати

  • «Кінг не повинен це так залишити! Скажи йому, нехай відірве дупу від стільця і переб'є цих виродків!»
  • «Тут в окрузі трохи цікавих місць, про які мені відомо. Не знаю, чи допоможуть тобі там чи ні, але тобі там будуть раді».
  • «Він безхребетний слимак. Він нічого краще для Сім'ї не може запропонувати, як сидіти по домівках і носа не казать назовні. І що це означає? Це означає, що вони можуть нами зневажати, як їм заманеться. Мені це набридло, і мене нудить від Кінга».
  • «Еван Кінг настільки всіх залякав Родиною, що ми боїмося й ніс висунути назовні. Цей мерзотник тут усім заправляє, але хіба він намагається вирішити проблему? Немає».

Поява Редагувати

Карен Скензи з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Fallout 3 Prima Official Game Guide, стор 315.; Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 79.
  2. Квест згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 350.