FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші кар'єри.

Кар'єр (англ. Quarry Junction) — локація Fallout: New Vegas

Опис Редагувати

Кар'єр використовується для видобутку вапняку, необхідного для виробництва цементу, який йде на будівництво укріплень Дамби Гувера. До моменту відвідин Кар'єра головним героєм тут оселилася найбільша на території Мохаве популяція кігтів смерті, очолювана маткою і альфа-самцем. Сталося це через вимушеної зупинки всіх робіт у кар'єрі з-за крадіжки більшої частини динаміту бандою Підривників. Працівникам кар'єру довелося відправитися в довколишнє селище Слоун, щоб дочекатися поставки динаміту від НКР. В момент цього затишшя виводок кігтів смерті зайняв територію.

« Не можу повірити, що вся зграя переселилася в кар'єр. Я думав, що така невдача буває тільки в Нью-Вегасі. »

Чавк Льюїс

Ні військ НКР, ні динаміту робочі так і не дочекалися. Щоб застерегти випадкових відвідувачів кар'єра і прилеглих околиць про смертельну небезпеку, робочі намалювали кілька попереджувальних знаків.

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Кар'єр з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

В 30-е і 40-і в Неваді, в тому числі і недалеко від Лас-Вегаса дійсно велися роботи по видобутку корисних копалин, у тому числі і вапняку. У 60-і все кар'єри поступово прийшли в занепад, а потім були перероблені під потреби зростаючого міста.

Галерея Редагувати