FANDOM

Gametitle-FO4.png
Mbox default.png
Незавершена стаття

Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші кар'єри.

Кар'єр Тікет (англ. Thicket excavations) — локація "Fallout 4".

Опис Редагувати

До війни кар'єр був місцем видобутку граніту, який поставлявся різним фірмам Східного співдружності і співдружності Колумбія.

В середині червня 2287 ріка сильно затоплений кар'єр виявив рейдер Саллі Метіс. Після обстеження він вирішив осушити кар'єр і зробити з нього опорну базу для нападу на каравани торговців. Вижив може допомогти Саллі відкачати воду з кар'єра.

У осушенном кар'єрі через деякий час влаштується угруповання вороже налаштованих рейдерів на чолі з самим Саллі. При собі вони будуть тримати болотников у трьох загонах. Можна отримати завдання на знищення цієї бази. З убитого легендарного рейдера можна забрати випадковий унікальний предмет.

Розташування Редагувати

Розташований у Співдружності, біля дороги між Конкордом і Станцією «Бедфорд».

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в Кар'єрі Тікет

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково
Більшість з перерахованих вище знахідок з'являються в локації після виконання завдання «Висмикнути пробку» при повторному відвідуванні. Журнал «Табуйовані татуювання» можна знайти, не виконуючи завдання.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Рейдера-ветерана на одному з прольотів сходів у кар'єрі можна побачити у відеоролику, продемонстрованому на виставці "E3 2015".
  • Один або два з болотников в загоні можуть виявитися легендарними істотами.
  • Навіть якщо вода з кар'єра вже відкачана, при відвідуванні напарники можуть реагувати на кар'єр так, ніби він досі затоплений.

Реакція напарників Редагувати

  • Кодсворт: «Цікаво, як цей кар'єр затопило. Сильні дощі? Або вони докопалися до артезіанської свердловини?»
  • Маккріді: «За скільки ж років дощі змогли наповнити цю шахту?»
  • Хенкок: «Як думаєш, скільки часу цей кар'єр заповнювався водою? Десятки років?»

Поява Редагувати

Кар'єр Тікет з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Найближчим до Бостону кар'єром по видобутку граніту, схожим з представленим, є кар'єр в Барре, штат Вермонт.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі