FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші кар'єри.

« Цей мармуровий кар'єр отримав репутацію кращого джерела м'яса болотників у Співдружності, завдяки стоячій воді, що надає м'ясу менш солонуватий смак. »

— Опис в Survival Guide стор. 259[1]

Кар'єр Тікет (англ. Thicket excavations) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

До війни кар'єр був місцем видобутку мармуру, який поставлявся різним фірмам Східної співдружності і співдружності Колумбія.

В середині червня 2287 році сильно затоплений кар'єр виявив рейдер Саллі Метіс. Після обстеження він вирішив осушити кар'єр і зробити з нього опорну базу для нападу на каравани торговців. Вцілілий може допомогти Саллі відкачати воду з кар'єра.

У пустому всже кар'єрі через деякий час влаштується угруповання вороже налаштованих рейдерів на чолі з самим Саллі. При собі вони будуть тримати болотників у трьох загонах. Можна отримати завдання на знищення цієї бази. З убитого легендарного рейдера можна забрати випадковий унікальний предмет.

Розташування Редагувати

Розташований у Співдружності, біля дороги між Конкордом і Станцією «Бедфорд».

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в Кар'єрі Тікет

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково
Більшість з перерахованих вище знахідок з'являються в локації після виконання завдання «Висмикнути пробку» при повторному відвідуванні. Журнал «Табуйовані татуювання» можна знайти, не виконуючи завдання.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Рейдера-ветерана на одному з прольотів сходів у кар'єрі можна побачити у відеоролику, продемонстрованому на виставці "E3 2015".
  • Один або два з болотніків в загоні можуть виявитися легендарними істотами.
  • Навіть якщо вода з кар'єра вже відкачана, при відвідуванні напарники можуть реагувати на кар'єр так, ніби він досі затоплений.

Реакція напарників Редагувати

  • Кодсворт: «Цікаво, як цей кар'єр затопило. Сильні дощі? Або вони докопалися до артезіанської свердловини?»
  • Маккріді: «За скільки ж років дощі змогли наповнити цю шахту?»
  • Хенкок: «Як думаєш, скільки часу цей кар'єр заповнювався водою? Десятки років?»

Поява Редагувати

Кар'єр Тікет з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Найближчим до Бостону кар'єром по видобутку граніту, схожим з представленим, є кар'єр в Барре, штат Вермонт.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [1.05] THICKET EXCAVATIONS. This marble quarry has gained a reputation as the source of the finest Mirelurk meat in the Commonwealth, thanks to the still water giving the meat a less brackish flavor.

Випадкова вікі