Fandom

Архіви Fallout

Капітолій штату Массачусетс

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO4.png

Капітолій штату Массачусетс (англ. Massachusetts State House) — локація Fallout 4, довоєнна будівля, пам'ятка Бостона.

Опис Редагувати

Капітолій знаходиться в історичному центрі Бостона. Перед входом один із знаків шляху волі.

Сама будівля всередині сильно пошкоджено і перетворилося в багаторівневий лабіринт. По всьому будинку розрослися рослини, коридори засмічені і засипані землею, підлоги та перекриття в багатьох місцях обвалилися, що робить пересування всередині будівлі вкрай незручним. Під куполом атріуму поверхи проламані до підвалу, в центрі утворилося озерце. У зруйнованих коридорах бродять болотники. В іншому крилі Капітолію влаштувалася група рейдерів, їх ватажок носить силову броню рейдерів.

Перед входом на другий поверх лазерна пастка, за нею труп рейдера. В одній з далеких кімнат другого поверху пункт приготування їжі. Поруч труп сміттяра, з якого можна взяти записку з Капітолію. На столі термінал.

Далі потрібно зістрибнути у величезний пролом в підлозі, де під ним перебуває вода.

Для виходу з підвалу потрібно розблокувати двері з електромагнітним замком. Відкривається вона за допомогою терміналу, який видно в проломі стіни. Далі потрібно йти вздовж червоного дроти через склад цінностей, повз радіоактивних бочок (радіація до 20 рад/с). У складі парочка болотників. Через проритий тунель можна потрапити в кімнатку з трубами і яйцями болотників. Пройшовши через широку трубу, Вижив потрапляє в приміщення з терміналом, яке теж радіоактивно, в генераторі вставлений ядерний блок. Біля терміналу короткий штурмовій карабін, коробка з боєприпасами, коробка з препаратами. При спробі пройти до відчинених дверей, із озерця з'являється Матка болотників.

В кімнатці сантехніка посередині на підлозі закладена активована кришко-міна. На столі термінал, поряд цукрові бомби. На стіні праворуч від дверей аптечка першої допомоги. На виході з кімнатки з-під землі з'являється болотник.

Далі по коридорчику на купі землі сейф замкнений на складний замок. Перед сейфом і трохи далі три зведені осколкові міни.

За плюшевим ведмедиком натяжна пастка з дробовиком і лазерним карабіном.

В кінці драбини турель. Відразу за турелью на коробка з боєприпасами, замкнена на легкий замок. У металевому ящику недалеко від вежі лежить ключ від атріуму рейдерів. Збройовий верстак, поруч жовтий дерев'яний ящик. Трохи вище верстак для броні. Праворуч від дверей в кухню едатрон з пляшкою вишневої ядер-коли. У кухні автомат «Портативний обід». Біля нього натяжна пастка з дробовиком. Пролом у стіні веде до червоної двері в атріум, замкненою на дуже складний замок. Можна відкрити ключем від атріуму рейдерів.

На столі лежить укріплений снайперський карабін та дві коробочки .патронів 308. Дірка в стіні веде прямо в атріум, по настилу можна перейти на іншу сторону. В кімнатках рейдер з собакою і рейдер в силовий броні рейдерів, озброєний мініганом. У дальньому кутку встановлена турель. Коробка з боєприпасами. Зелений скриня зі зброєю та боєприпасами. На полиці буфету ядерний мінізаряд. Ланчбокс «Волт-Тек» на ящиках. Клітка витягу з кнопкою дозволяє спуститься в кімнату з трибуною і прапором на другому поверсі, прямо над входом в Капітолій.

Цінні знахідки Редагувати

  • Кришко-міна — кімната з терміналом, в якому відкриваються двері в підвал, і ще дві на останньому поверсі біля сходів;
  • Короткий штурмової карабін в кімнаті з терміналом, яка відкриває двері в підвал;
  • Укріплений снайперський карабін — за дверима, яка відкривається ключем, на столі праворуч;
  • Бафаут — в туалеті на другому поверсі;
  • Гвинт — остання кімната рейдерів, на столику;
  • Неповернена книга — на письмовому столі в кабінеті віце-губернатора (може провалитися крізь текстури столу, але тоді буде стирчати краєм з лівого торця столу);
  • Ядерний блок — в підвалі в генераторі;
  • Ядерний мінізаряд — на полиці буфету в останній кімнаті рейдерів.

Квести Редагувати

Капітолій штату Массачусетс — знайти предмет. Наголошується на карті в Піп-Бій якщо Вижив знайде одну з декількох записок мертвого поселенця.

Поява Редагувати

Капітолій штату Массачусетс з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Великодні яйця в Fallout 4 Массачусетський Капітолій — реально існуюча будівля в Бостоні, штат Массачусетс, США.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі