Fandom

Архіви Fallout

Капрал Бетсі

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV.png

Капрал Бетсі (англ. Betsy) — персонаж "Fallout: New Vegas"; боєць армії НКР, снайпер першого розвідувального батальйону.

Біографія Редагувати

Бетсі служила снайпером у першому розвідувальному батальйоні НКР. У 2280 ріку її напарником став снайпер-новачок на прізвисько Десятка пік.

У 2281 ріку перший розвідбат був розквартирований у таборі Маккарран, де снайпери зайнялися відстрілом Чортів. Їх найбажанішою метою став Драйвер Нефи, який убив багатьох солдат табори. Бетсі зуміла потрапити до нього два рази, однак Нафти залишився в живих.

Одного разу до Бетсі та Десятці пік підкрався Шеф-Шеф. Він оглушив Десятку і ґвалтував Бетсі, поки вона не вирвалась та не втекла. Командир розвідбату лейтенант Горобець хотів, щоб вона звернулася за психотерапевтичною допомогою, але не став їй цього наказувати.

Образ капрала Бетсі Редагувати

Бетсі — добра жінка: вона погодилася взяти в напарники Десятку пік, з яким не хотів працювати ніхто інший, і, іноді, відчуває докори сумління через те, що вбиває одурманених наркотиками Чортів, які навіть не розуміють, що роблять. Капрал сподівається швидше відправитися на передову, щоб відстрілювати легіонерів.

Із-за отриманої при зґвалтуванні психологічної травми, Бетсі сама стала домагатися інших жінок. Вона може фліртувати з досить привабливою («Харизма» не нижче 7) жінкою-Кур'єром і сподівається отримати в напарники «гарячу блондинку».

Бетсі в "Fallout: New Vegas" Редагувати

Кур'єр може дізнатися про Бетсі і про історію з Шеф-Шефом від лейтенанта Горобця. Сама Бетсі перебуває у таборі Маккарран разом з іншими снайперами першого розвідувального батальйону. Дізнавшись про випадок з Шеф-Шефом від лейтенанта Горобця, Кур'єр може вмовити Бетсі звернутися за психотерапевтичної допомогою до доктор Усанаги, сказавши, що психологічна травма робить її найслабшою ланкою в команді («Красномовство» 60), переконавши, що психологічна травма, як і будь-яка інша рана, потребує лікування («Медицина» 40), або розповівши, що Десятка пік і сержант Тирлич вже ходили до Усанаги, а капрал Стерлінг закликає її відмовитися від гордині.

Бетсі разом з усім разведбатом бере участь у полюванні на Драйвера Нефи, а після його смерті переводиться в табір Форлорн-Гоуп. Якщо Кур'єр вб'є Шеф-Шефа, Бетсі поскаржиться, що не застрелила його сама, але в подяку дасть Кур'єру 380 доларів НКР.

Інвентар Редагувати

*"Кількість генерується випадковим чином"

Появу Редагувати

Капрал Бетсі з'являється тільки у Fallout: New Vegas.uk:Капрал Бетсі

Випадкова вікі