FANDOM

Gametitle-FNV.pngGametitle-AR.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інших каньйонах.

« Основний наш табір в каньйоні Ред-Рок, але ми не пускаємо туди всіх підряд. Там НКР не може дотягнутися до нас — занадто багато зручних місць для засідки. Іноді нам попадаються їх розвідники, але вони завжди тримаються на віддалі. »

Меліса

Каньйон Ред-Рок (англ. Red Rock Canyon) — локація "Fallout: New Vegas", розташована в західній частині пустки Мохаве.

Опис Редагувати

Тут у 2281 ріку розташований основний табір Великих Ханів, які переселилися в каньйон після різанини в Бітер-Спрінгс.

Розташування Редагувати

Далеко на захід від табору Маккарран, південний схід Джейкобстауна.

Планування Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Каньйон Ред-Рок/План локації

Каньйон являє собою долину, утворену скелями червоного кольору. Перед входом знаходиться згорілий будинок з виходом в підвал, де Великі Хани мають збройову. У каньйоні по обидві сторони є невеликі плаШаблон:Наголос, на яких Великі Хани побудували намети, вони патрулюють місцевість і доглядають за «городами». Каньйон дуже бідний у плані рослинності та джерела водних ресурсів. На найвищому плато знаходиться в каньйоні спільний дім, у якому проживає вождь Великих Ханів. Плато змальовані знаками Великих Ханів, де запечетлена голова Великого Хана і моменти вбивств Ханами підривників і білих рукавичок.

В низині на західній стороні знаходиться арена посвяти, де відчувають новачків, які долучитися до Великим Ханам. Арена споруджена з дерев'яних кілків, поставлених зубцями вгору по колу, а вхід на арену прикрашений прапорами з символікою Великих Ханів.

На рівні низини центральної частини каньйону є прохід, який веде до хімічної лабораторії Ред-Року.

Отримання доступу Редагувати

  • Потрібно просто пройти через основний прохід, вийти до якого можна:
  • Або ж пройти через вузьку ущелину з боку Джейкобстауна. Потрібно перед останнім підйомом шосе № 157 до Джейкобстауну звернути ліворуч і рухатися через рої касадорів (по 3-4 особини в кожному) до крутого спуску вниз до маленького озерця з чистою водою в задній частині каньйону. Зворотний підйом з прямим виходом з Ред-Рок до Джейкобстауну неможливий через надмірно високого кута нахилу.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Журнали (в наметі Риджиса):

Появу Редагувати

Каньйон Ред-Рок з'являється у Fallout: New Vegas та All Roads.

За лаштунками Редагувати

Каньйон Ред-Рок — реально існуючий національний парк в штаті Невада.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі