FANDOM

Gametitle-FOT.png
Mini-FOT Logo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Tactics и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.

Каньйон-Сіті (англ. Canyon City) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це довоенне місто, розташоване на кордоні штатів Канзас і Колорадо. Збереглися залишки промзони дозволяють припустити, що до війни тут знаходився виробничий центр (одним з більш-менш збережених підприємств є завод по виробництву ядер-коли). Про наявність тут жителів після війни дані не є, хоча залишені на руїнах графіті свідчать, що в свій час це місце відвідували мародери. Швидше за все, це був незаселений «місто-привид».

У 2197 році роботами Обчислювача тут була створена автоматична ремонтна станція ("repair station 10.92"), на якій відновлювали і повертали в дію пошкоджені машини, а також координаційна або командний центр, термінали якого мали прямий зв'язок з базами даних в Притулок 0. Автономними джерелами енергії були шість «енерговузлів», оснащені системою самодіагностики і ремонту отриманих ушкоджень.

Оскільки для повного руйнування цієї бази від Братства Стали потрібно витратити дуже багато зусиль і ресурсів, керівництво НБС вирішило вивести її з ладу, одночасно знищивши всі шість «енерговузлів».

Загін Братства Стали впорався з поставленим перед ним завданням, одночасно загони НБС «Кинджал» та «Бивень» знищили ще дві менші за розмірами ремонтні станції до північно-заходу.

Через деякий час після атаки, Каньйон-сіті відвідали бійці загону Братства «Репо» для збору трофеїв, ресурсів та обладнання.

Про подальшу долю Каньйон-сіті невідомо нічого.

Характеристика місії Редагувати

Супротивник: сили армії Калькулятора налічують 57 роботів, у тому числі 5 Hover Bot, 15 «павуків» 9 охоронних роботів, 20 андроїдів, 1 навантажувач, 1 «танк», 1 «миротворець» і 5 турелей.

На озброєнні андроїдів знаходяться одне бойове рушницю Neostead, одна снайперська гвинтівка, один кулемет М-60, 6 шт. кулеметів Віндікатор, 3 плазмові і 6 лазерних гвинтівок, 1 Гатлинг-лазер і 1 Гаусів пістолет.

Кількість боєприпасів у них досить значний, всього у роботів і турелей є 353 осколкові ракети, 17150 шт. 7,62-мм патронів, 20 кульових рушничних, 240 шт. 9-мм бронебійних, 300 стандартних 9-мм патронів, 25 шт. 2-мм голок, 5938 микрореакторов і 14 зарядів вибухівки.

Проходження місії Редагувати

Основні завдання:

  • Одночасно знищити шість «енерговузлів» (69 750 ОО).

Додаткові завдання:

  • Зібрати інформацію про Калькуляторі (13 950 ОО з кожного з трьох терміналів).

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Інтер'єр командного центру може свідчити про те, що він був відбудований за довоєнного проектом, який передбачав наявність людей-керівників (роботам не потрібна меблі; також, роботи не потребують терміналах для передачі або отримання інформації — вони здатні підключитися до системи безпосередньо);
  • Розташування «енергоячейок» може свідчити про те, що реконструкція промзони ще не була завершена і Обчислювач планував подальше розширення своєї бази;
  • Значна кількість патронів у роботів і турелей може свідчити про те, що Обчислювач міг освоїти їх виробництво.
  • В терміналі Альфа згадується інформація про кількох мешканців Притулку 0: Перший учений Напстарски, Другий вчений Джонс, Третій вчений Льюїс. Копії цих терміналів можна виявити в наступних місіях.

Поява Редагувати

Каньйон-Сіті з'являється тільки у Fallout Tactics.

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics

Випадкова вікі