FANDOM

Gametitle-FNV.png

Кампанія в Мохаве (англ. Mojave Campaign) — подія історії світу Fallout. Почалася з приходом НКР у Мохаве з метою експансії цих земель. Введення військ Республіки починається в 2253 ріку, після того, як 38 громадян НКР були вбиті рейдерами.

Кампанія Редагувати

Багато з розвідувальних партій, що відправляються на схід, в Мохаве, виявили, що даний регіон добре зберігся. Особливо це стосувалося міста Лас-Вегас і дамби Гувера. Бачачи економічні цінності цих місць, уряд Республіки відправив кілька батальйонів у ці землі, бажаючи взяти під контроль і використовувати отримані ресурси на благо республіки.

Однак, по прибуттю, НКР виявила, що Нью-Вегас і дамба знаходиться під контролем містера Хауса, а сонячна електростанція ГЕЛІОС Один зайнята Братством Стали.

У підсумку, вирішивши не починати бійню, НКР укладає з Хаусом договір, що отримав назву Нью-Вегаса угоду. За цією угодою містер Хаус віддавав аеропорт Маккарран у користування НКР в якості операційної бази в Мохавском регіоні. НКР також відходило невеликий будинок в районі Стрипа, в якому повинні розташовуватися посольство і штаб військової поліції НКР. Таким чином, Республіка погоджувалася на те, що на Стрип не поширювалася її юрисдикція, Стрип не можна було проносити зброю, справами на Стрипі керували секьюритрони, а також на те, що вона не могла заборонити кому-небудь з її жителів користуватися будь-якими послугами, пропонованими на Стрипі.

Крім того, дамба Гувера відходила в повне розпорядження НКР; гребля повинна була видавати 95 % вироблюваної енергії Республіці, а 5 % — Стрипу і, по можливості, довколишнім будівлям. НКР також частково була відповідальна за постачання їжі і чистої води в Стрип. Хоча НКР і дотримується домовленість, вона як і раніше планує взяти під контроль Нью-Вегас.

Війна з Легіоном Цезаря Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Війна Нової Каліфорнійської Республіки і Легіони Цезаря

У 2277 ріку НКР утримує дамбу, а сили Легіону Цезаря ставлять перед собою завдання її захоплення і Мохаве в цілому. Для запобігання цього, НКР створює ряд військових таборів у Арізоні для захисту східного берега річки Колорадо. Цезар у свою чергу починає стягувати свої війська до греблі, створивши плацдарм наступу — Форт.

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Перша битва за дамбу Гувера

Битва відбулася в 2277 році і завершилася переконливою перемогою військ НКР. Поразка зупинила експансію Легіону, змусивши його збирати сили протягом 4 років. Тим не менш Цезар, бажаючи покласти край існуванню Республіки і перетворити Нью-Вегас в новий Рим, не побажав здаватися і вирішив зробити нову спробу штурму дамби. Цезар стратив свого легата і на його місце став Ланий.

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Битва при Віллоу-Біч

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Битва при Аризонском водосливе

Після поразки на Дамбі, Цезар вирішує кинути свої сили на вибивання НКР з Арізони. Легіон проводить два успішних битви в таборі Віллоу Аризонського водозливу, тим самим взявши під контроль схід Колорадо. Після цього, Легіон починає диверсійні операції в Мохаве.

Війна з Братством Стали Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Війна Нової Каліфорнійської Республіки і Братства Стали

Після кровопролитної війни в Каліфорнії, НКР і Братерство Стали зіткнулися знову. Бажаючи отримати контроль над усіма джерелами електроенергії, НКР пішло в наступ на ГЕЛІОС Один і з співвідношенням жертв 20 бійців до одного брата виграли бій. Операція отримала назву «Сонячний промінь». З тих пір брати, що залишилися в живих, ховаються в бункері Хідден-Вели.

Війна з Великими Ханами Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Війна Нової Каліфорнійської Республіки і Великих Ханів

Втікши з Каліфорнії, Великі Хани осіли в місті Нью-Вегас. Там вони отримали великий вплив і популярність. Але після того, як Містер Хаус активізував свою діяльність і почав відновлювати місто, всім, крім нього та членів Трьох Сімей слід було залишити місто або вороги були б знищені. Тоді Хани пішли з міста і заснували Бітер-Спрінгс. Однак через брак продовольства, вони почали нападати на каравани своїх давніх ворогів — Нової Каліфорнійської Республіки, яка також була присутня в Мохаве і активно інтегрувала ці землі. Вистеживши табір нападників, НКР прийняло рішення зачистити табір. Битва отримала назву різанина в Бітер-Спрінгс.

З тих пір Великі Хани, які проживають у каньйоні Ред-Рок шукають можливість помститися кривдникам і укладають союзи з іншими ворогами Республіки — Легіоном Цезаря і Чортами.

Примітки Редагувати

  1. За дорученням Кур'єра
  2. Якщо воює за Хауса або діє самостійно
  3. Якщо змістив з посади старійшини Макнамара

Випадкова вікі