FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Камери утримання — локація на борту корабля Чужих «Дзета».

Опис Редагувати

Камери утримання — початкова локація доповнення Mothership Zeta. Всього там шість камер. Увязнені:

Праворуч від кожної камери є клавіша розблокування. Простіше кажучи, замок, активувавши який, можна відкрити камеру.

В камері зліва від Самотнього Подорожнього порожньо. Навпроти неї — камера з охоронцем Ривет-Сіті. Охоронець Ривет-Сіті вважає, що спить, і тому з ним нічого не можна вдіяти. Навпаки Самотнього Подорожнього теж порожня камера з відкритим краном. По сусідству — камера з опущеним краном і мертвим офіцером, з якого можна зняти одяг. Нарешті, навпроти також порожня камера.

В наступному відділі є ще три камери, в одній з яких перебуває в ув'язненні Саллі.

Цікаві факти Редагувати

Над будь-яким «рубильником» висить голографічне зображення того, яку дію проводиться натисненням важеля.

Цінні знахідки Редагувати

  • В цій локації можна забрати все своє конфісковане обмундирування. Скриньку з речами знаходиться в маленькій кімнаті, в лівій частині.
  • У кімнаті, лівіше вашої тюремної камери можна знайти запису бранців чужих 14, 15 і 22. У кімнаті знаходяться правіше запису бранців чужих 1, 3 і 12.

Поява Редагувати

Камери утримання з'являється тільки в додатку до Fallout 3Mothership Zeta.

Галерея Редагувати