FANDOM

Gametitle-FO4

« Колись це був невеликий іподром зі старої інфраструктурою. Тепер він зайнятий бандою рейдерів і гангстерів, які використовують трек для проведення гонок своїх роботів. »

— Опис в Survival Guide стор. 341

Кайф-сіті (англ. Easy City Downs) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться в Східному Бостоні, південніше станції Ревір-Біч і схід підготовчої школи Східного Бостона.

Являє собою довоєнний «іподром» і клуб, де замість коней у перегонах беруть участь роботи. На території локації знаходяться рейдери і гангстери. Управління гонками здійснюється за допомогою чотирьох терміналів, що знаходяться в центральному будинку з другого поверху або в центрі іподрому. Пароль від терміналу знаходиться у Енергійного Ерні.

Північно-західна сторона являє собою занедбані трибуни. Поруч з ними знаходиться будівля бару і технічні приміщення. Всередині бару є кілька спальних мішків для відпочинку.

Tumblers Today - Bobby Pins - More Effective Than Lockpicks
Південно-західніше в руїнах колись триповерхового будинку, на середньому поверсі знаходиться Ерні. Доступ сюди можливий тільки по дерев'яному мосту з центру іподрому. В середній кімнаті біля дивану на тумбочці лежить журнал Сучасні замки — випуск 'Заколки — Ефективніше ніж відмички?'

Околиці з боку зруйнованого віадука заміновані. На схід від цього знаходиться біговій трек, в центрі іподрому знаходиться ряд невеликих рейдерських укріплень, заповнених незначним видобутком і рейдерами. Околиці з боку зруйнованого віадука заміновані. На південній стороні центру знаходиться стайня, де зберігаються резервні роботи. На території є пункт приготування їжі, хімлабораторія, верстак для зброї, верстак для броні.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Локація може бути метою для зачищення від рейдерів при взятті під контроль Нордхаген-Біч, за завданням мынытменыв.

Примітки Редагувати

  • У асистента Ерні є записка, в якій Ерні дає йому вказівки по підтасовуванні результатів перегонів.
  • Через термінали, що знаходяться в даній локації, можна:
    • Зупинити гонку;
    • Додати у гонку ще трьох роботів (Це Залізний Дроворуб, Леді Лавлейс і Ядерна примха; вони на підзарядці в майстерні);
    • Скинути наведення роботів (якщо роботи були ворожі, після скидання вони стануть нейтральними);
    • Поставити роботів на патрулювання (Старий Рости буде робити коло по табору рейдерів в центрі іподрому);
    • Відключити бойові інгібітори (роботи стануть ворожі до всіх, в тому числі і до Вижив);
    • Ініціювати самоліквідацію.
  • В ході зачистки локації роботи можуть стати вам ворожі, але при цьому не будуть нападати на вас;
  • Навіть після зачистки локації на ній можуть з'являтися рейдери, які можуть заново скинути параметри наведення роботів.
  • В інвентарі робоглаза Старий Рости є голодиск з музикою Репертуар «Бьюгла».

Поява Редагувати

Кайф-сіті з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Локація є явною відсиланням на іподром Стаффолк Даунз у Східному Бостоні.

Галерея Редагувати