FANDOM

Gametitle-FO4

Зуб Кремва (англ. Kremvh's Tooth) — холодне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Унікальна версія тесака. Зброя має рукоятку звичайного тесака і унікальний клинок химерної форми з отворами. Хто такий Кремв і чим він знаменитий, в грі не уточнюється.

Можливі модифікації — такі ж, як у звичайного тесака.

Місцезнаходження Редагувати

Можна забрати на ритуальному ложі в локації Данвічськи бурильники. На нижніх рівнях є колодязь, заповнений водою (при досягненні його в грі буде флешбек), який і треба пірнути. В силовий броні це робити не бажано, з-за неможливості потім витягти втоплений екзоскелет броні.

Примітки Редагувати

  • Значення утрати відповідають базовому — при СИЛ=0 та без впливу здібностей. Кожна одиниця Сили дає +10% до втрати. Це стосується і додаткового фізичного утрати від модифікацій.
  • Зброя представляє цінність для персонажів, які покладаються на рукопашну. Його особливість в тому, що властивість отруєння має не зброя, а конкретно клинок (т. зв. Ритуальний клинок). Його можна зняти і прикріпити його до іншого тесака з вигідним гравцеві легендарним властивістю, отримавши зброю з двома ефектами.
  • На відміну від інших легендарних предметів, Зуб легко розбирається на збройовому верстаті.
  • Можливо, має відношення до культу, упоминаемому в Point Lookout, додаток до Fallout 3. По всій видимості, і кар'єр, і офіс належали Річарду Данвичу, прихильникові окультизму.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Зуб Кремва з'являється тільки у Fallout 4.