FANDOM

Gametitle-FNV DM
Ця стаття про зруйнованому магазині на Віллі. Про магазин у Фрисайді див. Зруйнований магазин, про тестову локацію див. Зруйнований магазин (Вирізаний).

Зруйнований магазин (англ. Ruined store) — невідзначена локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Невеликий напівзруйнований магазин. Двері головного входу знаходиться на сході південної частини Пуеста-дель-Соль, ліворуч від воріт північну, але вона опечатана ще з довоєнних часів — магазин відкритися так і не встиг. Прямо над дверима, на балконі, знаходиться західна двері магазину, і потрапити в нього можна тільки через неї, дійшовши по карнизу з будівлі, де Дін Доміно повинен буде знаходитися перед гала-концертом. Північна двері магазину веде на північ Пуеста-дель-Соль, в її південно-східну частину. Двері розташована на другому поверсі, в напівзруйнованому санвузлі, раніше був частиною магазину. Через пролом у стіні можна зістрибнути вниз, але назад цим же шляхом в магазин потрапити не можна. Пролом розташований недалеко від воріт Віллу і утворився завдяки зростаючому поруч дереву.

Другий поверх складається з невеликої кухні, кімнати відпочинку, спальної кімнати з ліжкою і санвузла, тепер є частиною вулиці в північній частині Пуеста-дель-Соль, хоча раковина і унітаз там як і раніше з водою. Вниз, на перший поверх, веде двері, замкнені на «рівневий» замок (не нижче «дуже простого»), також на подібний замок замкнені каса і двері в підсобне приміщення («дуже просте» і «середній» відповідно).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Зруйнований магазин з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Галерея Редагувати