FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші села.

Зруйноване село (англ. Wasteland gypsy village) — невідзначена локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Це застаріле поселення поступово прийшло в ще більший занепад під впливом ядерного клімату, а його мешканці перетворилися в гулей[1]. Натрапити на село можна, рухаючись прямо на північ від сміттєзвалища братів Джалбертов, на схилі праворуч від стежки, або на південний схід від заправки Рокбрейкера.

Планування Редагувати

Занедбана халупа (північ) Редагувати

Халупа складається з двох приміщень, які охороняє один з живуть в селі гулей. Після з'ясування стосунків з ним Самотній Подорожній може виспатися на будь стоять в одній з кімнат ліжок.

Знахідки Редагувати

Крім продуктів у холодильнику і вмісту шафаа, в халупі можна підібрати жерстяні банки, сміття та різний посуд (в тому числі, незвично маленьку стопку (коеф. масштабування 0,5)) загальною вагою 23 фунта і номінальною вартістю 40 пляшкових кришок.

Занедбана халупа (захід) Редагувати

В халупі Самотній Подорожній знайде ванну з лежачим на ній скелетом і тостером. Залишається невідомим, звів людина рахунки з життям таким способом. Самотній Подорожній може виспатися на що стоїть усередині халупи ліжка.

Знахідки Редагувати

Крім вивчення вмісту шафи, скриня, металевого ящика і двох ящиків з боєприпасами, Подорожній також може зібрати різні предмети вагою 10 фунтів і номінальною вартістю 16 кришок. Висока ймовірність знаходження в скрині вкрай рідкісною одягу найманця-чепуруна.

Поруч з будинком в поваленном холодильнику — підручник «Сучасні замки».

Занедбана халупа (південний схід) Редагувати

Мабуть, тут колись відбулися страшні події — на закривавленій підлозі приміщення лежить близько десятка скелетів і зброю. Схоже, що мешканці намагалися захищатися, але всі загинули.

Знахідки Редагувати

Мешканці Редагувати

П'ятеро вороже налаштованих гулифицированных мешканців пусток зовні і один — в північній халупі, а також робот-шпигун Анклаву, вступає з ними в недовгий протиборство.

Поява Редагувати

Зруйноване село з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати