FANDOM

Gametitle-FNV DM
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші кафе.

Зруйноване кафе (англ. Ruined cafe) — невідзначена локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Дивом уціліле довоєнний кафе у південної частини «Пуеста-дель-Соль». Всі внутрішні приміщення збереглися, хоча виглядають покинутими. Будівля складається з двох поверхів, перший призначений для обслуговування відвідувачів, другий — для відпочинку і проживання.

У холі першого поверху багато канапок і столиків для гостей. Позаду барної стійки знаходиться приміщення кухні і холодильна камера. На стійці бару, за голограмою-торговцем знаходиться електроплитка. У суміщеному санвузлі є раковина і унітаз з водою. На другому поверсі знаходяться дві квартири, кожна зі своєю спальною кімнатою і кухнею. З кожної квартири є окремий вихід в південну частину «Пуеста-дель-Соль».

Західний вхід в кафе знаходиться на вулиці, недалеко від воріт північну частину «Пуеста-дель-Соль». Південний і західний входи розташовані на балконах другого поверху, скористатися ними можна лише потрапивши туди по карнизах з сусідніх будівель або зсередини кафе.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Потрапивши всередину, Дог виголосить фразу «Набридло всередині. Хоче назовні, хоче з'їсти в себе їжу».
  • Вийшовши на балкон через південну двері другого поверху, можна знайти на перилах дві пачки сигарет, дві фішки і велику опаленную книжку.
  • Вийшовши на балкон через східну двері другого поверху, можна зрушити вліво і вправо по карнизу. Рухаючись вправо, на карнизі можна в декількох місцях підібрати вісім виснажених мікроядерних батарей, а досягнувши наступного балкона — ще й 20 повних батарей. Рухаючись вліво, можна дійти до пролому в стіні, де в кімнаті буде термінал, активує охоронну голограму.

Поява Редагувати

Зруйноване кафе з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Галерея Редагувати