Fandom

Архіви Fallout

Зруйнована будівля

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV DM.png

Зруйнована будівля (англ. Ruined building) — невідзначена локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Дивом уціліла крихітна квартира на другому поверсі, що складається з великої кімнати, кухні та санвузла. Має два виходи у південну і північну частини «Пуеста-дель-Соль», обидва виходи знаходяться на рівні другого поверху і недоступні землі. Один вхід знаходиться на південно-заході північної частини «Пуеста-дель-Соль», строго на південь від підстанції, трохи вище і правіше основних воріт в південну частину. Другий вхід розташований в південній частині «Пуеста-дель-Соль», на балконі другого поверху, на захід від тих же основних воріт в північну частину, через вулицю навпроти зруйнованого кафе.

Повітря в будівлі чистий і придатний для дихання. Є ліжко, придатна для сну, раковина і унітаз з водою.

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Навпроти дверей у північній частині, поряд з трьома великими вазами, лежать бафаут, ментати і одна фішка.
  • Навпроти дверей у південній частині, на перилах балкону, лежать три фішки.

Поява Редагувати

Зруйнована будівля з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Випадкова вікі