FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Зелений сойлент (англ. Salient Green) — їжа Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Отримання Редагувати

Вперше про зелений сойленте Кур'єр може дізнатися від Біологічної станції. Як виражається Біологічна станція, зелений сойлент — це «диво наукових досягнень в області клонування». Отримати зелений сойлент Кур'єр може від Біологічної станції, приносячи їй плоди і насіння для переробки, а також, знаходячи його в невеликій кількості в деяких локаціях.

Використання Редагувати

При вживанні зелений сойлент трохи відновлює ОЗ. Однак він володіє дивовижною властивістю: на табірному вогнищі, маючи при собі 1 зелений сойлент, можна виготовити будь-плід (від бананової юки до квасолі пінто).

При рівні навика «Виживання» не менше 25 з допомогою зеленого сойлента на табірному багатті можна створювати:

Ефект від навичок «Виживання» Редагувати

НавичкаЕфектЕфект в режимі «Хардкор»
10+2 ОЗ на 7-30 Голод 
20+2 ОЗ на 7-35 Голод 
30+3 ОЗ на 7-40 Голод 
40+3 ОЗ на 7-45 Голод 
50+4 ОЗ на 7-50 Голод 
60+4 ОЗ на 7-55 Голод 
70+4 ОЗ на 7-60 Голод 
80+5 ОЗ на 7-65 Голод 
90+5 ОЗ на 7-70 Голод 
100+6 ОЗ на 7-75 Голод 

Поява Редагувати

Зелений сойлент з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

За лаштунками Редагувати

Зелений сойлент (англ. Salient Green) є відсиланням до фільму «Soylent Green» («Зелений сойлент»), в якому схожу назву носила їжа у вигляді галет, вироблена з морського планктону. Але, як з'ясувалося в ході розслідування, цей поживний продукт масового вжитку виготовляли з людських трупів (тому що запаси планктону, як і сої і морських водоростей до нього, були виснажені). До цього відсилає і шлях отримання сойлента в грі — переробка плодів рослин.