FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Звуковий емітер — Робоскорпіон (англ. Sonic emitter - robo-scorpion) — енергетичну зброю Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця зброя дуже схоже на імпульсний пістолет — воно має чотири вакуумні трубки на стовбурі, роз'єм для джерела енергії, і осцилограф, закріплений на кінці стовбура. При натисканні на спусковий гачок, трубки на стовбурі на частку секунди вирують синім світлом, і пістолет вистрілює ледь помітним кільцеподібним згустком енергії (ймовірно, звуковою хвилею).

Це зброя формує звукові коливання певної частоти. З допомогою робота по прізвиську Сліпий Діод Джефферсон, і зразків аудіозаписів, знайдених в комплексі «Велика Гора», цей пістолет може бути налаштований таким чином, щоб виявляти силові поля, знищувати роботів або наводити на них перешкоди, паралізовувати або завдавати шкоди живим цілям, підпалювати або підривати цілі, і так далі.

Характеристики Редагувати

SonicEmitterRobo-scorpion

Звуковий емітер — Робоскорпіон завдає шкоди вище середнього, має низьку скорострільність і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні, це зброя викликає вибух, який додатковий шкоди, що стоять поряд. Цей тип налаштування емітера потребує більше енергії — заряд енергоячейки буде розбещений за 8 пострілів. Осцилограф запрограмованого таким чином емітера має помаранчевий колір.

Це зброя вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з енергетичною зброєю («Енергетична зброя» 75).

Місцезнаходження Редагувати

Голодиск з записом для поліпшення звукового емітера можна знайти в локації «Вхід в купол Забороненої зони» на столі в дальньому кінці залу(в лабораторію бойових роботів можна потрапити тільки в ході виконання квесту «Блюз Старого Світу», до цього двері замкнені на ключ).

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • При перенастроюванні емітера Сліпим Діодом Джефферсоном, він буде повністю полагоджений.
  • Неважливо, на яку частоту налаштований випромінювач — будь-яка з них може входити в резонанс з силовими полями, відключаючи їх.

Поява Редагувати

Звуковий емітер — Робоскорпіон з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Шаблон:Navbox зброю FNV