FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Звуковий емітер — Одкровення (англ. Sonic emitter - revelation) — енергетичну зброю Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

По суті є аналогом імпульсного пістолета — має чотири вакуумні трубки на стовбурі, роз'єм для джерела енергії і осцилограф, закріплений на кінці стовбура. При натисканні на спусковий гачок трубки на стовбурі на частку секунди вирують синім світлом, і пістолет вистрілює ледь помітним кільцеподібним згустком енергії (ймовірно, звуковою хвилею).

Це зброя формує звукові коливання певної частоти. З допомогою робота по прізвиську Сліпий Діод Джефферсон і зразків аудіозаписів, знайдених в комплексі «Велика Гора», цей пістолет може бути налаштований таким чином, щоб виявляти силові поля, знищувати роботів або наводити на них перешкоди, паралізувати або завдавати шкоди живим цілям, підпалювати або підривати мети і так далі.

Характеристики Редагувати

SonicEmitterRevelation

Звуковий емітер завдає середній шкоди (32), має низьку скорострільність (УОС — 35) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні це зброя тимчасово відключає маленьких роботів, наводить перешкоди на великих і тимчасово паралізує живі цілі. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має синій колір.

Це зброя вимагає від стрільця певних навичок у поводженні з енергетичною зброєю (Енергетична зброя 50).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • При перенастроюванні емітера Сліпим Діодом Джефферсоном, він буде повністю полагоджений.
  • Неважливо, на яку частоту налаштований емітер — будь-яка з них може входити в резонанс з силовими полями, відключаючи їх.

Поява Редагувати

Звуковий емітер — Одкровення з'являється в Old World Blues — доповнення до Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox зброю FNV