FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Звуковий випромінювач — енергетичну зброю Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця зброя дуже схоже на імпульсний пістолет — воно має чотири вакуумні трубки на стовбурі, роз'єм для джерела енергії, і осцилограф, закріплений на кінці стовбура. При натисканні на спусковий гачок, трубки на стовбурі на частку секунди вирують синім світлом, і пістолет вистрілює ледь помітною кільцеподібним згустком енергії (ймовірно, звуковою хвилею).

Це зброя формує звукові коливання певної частоти. З допомогою робота на прізвисько Сліпий Діод Джефферсон, і зразків аудіозаписів, знайдених в комплексі «Велика Гора», цей пістолет може бути налаштований таким чином, щоб виявляти силові поля, знищувати роботів або наводити на них перешкоди, паралізувати або завдавати шкоди живим цілям, підпалювати або підривати цілі, і так далі.

Характеристики Редагувати

SonicEmitterGabrielBark

Звуковий емітер — Лай Гейбриэла завдає шкоди вище середнього (56), має низьку скорострільність (УОС - 62) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні, це зброя збиває з ніг живі і робоцели. Цей тип установки випромінювача зажадає більше електроенергії— заряд енергоячейки буде розбещений за 12 пострілів. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має бордовий колір.

Це зброя вимагає від стрільця певних навичок у поводженні з енергетичною зброєю (Енерг. зброя 50).

Місцезнаходження Редагувати

Голодиск з відповідним записом можна знайти в локації «X-8 Дослідний центр» в ході виконання квесту «X-8: кошмар в середній школі!». Голодиск заритий в одній з куп сміття в житловому випробувальному комплексі.

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • При перенастроюванні випромінювача за допомогою Сліпого Діода Джефферсона, він буде повністю полагоджений.
  • Неважливо, на яку частоту налаштований випромінювач — будь-яка з них може входити в резонанс з силовими полями, відключаючи їх.

Шаблон:Navbox зброю FNV