FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Звалище.

Звалище (англ. Scrapyard) — локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Локація розташована на південь від Мінного поля, на схід від будинку Агати. Її легко знайти за залишками підйомного крана, встановленого на даху споруди в північній частині.

Звалище влаштована на вирівняну вершині невеликого пагорба, з двох сторін обнесена підпірними стінами, між якими встановлено огорожу з металевої сітки. Південна сторона забору частково розірвана і можна потрапити на територію не тільки через відкриття великих брам. На цій стороні є офіс, де розташувалися «Литлхорн і партнери». З півдня вздовж Звалища проходить надземна монорейкова дорога.

Локація заповнена різними металобрухтом — конструкціями, деталями обладнання, вагонами, кістяками старих автомобілів і автобусів, завалених землею, полуразложившимся сміттям. Деякі з автомобілів можуть викликати вибух при їх обстрілі із зброї.

У північно-західній частині звалища, праворуч від радіоактивного ями, всередині обгорілого автобуса знаходиться контейнер з трьома книгами, званий «Скарб Джона». Ящик замкнений на замок рівня «складний» і може відкриватися ключем Джона, який може бути знайдений при випадковій зустрічі з мешканцем пусток, у якого буде записка, яка вказує шлях до скарбів.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Звалище з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc ps3Icon ps3 Можливі зникнення рейдерів і Псини на звалищі.

Галерея Редагувати