FANDOM

Gametitle-FO4
Не слід плутати зі сміттєзвалищем братів Джалбертів.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Звалище.

Звалище братів Джалбертів (англ. Jalbert Brothers Disposal) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться на південний захід від Лексінґтона, строго на схід від парку Рокі-Нерроуз та строго на північ від Грейгардена. Завдяки трьом яскравим вогнищ добре помітна вночі.

На обгородженій території стоїть старий сарай, в якому знаходиться купа радіоактивних бочок, серед них можна знайти Ядерний мінізаряд. Там же розташовується термінал, в якому записані щоденники брата Едмунда. Через цей же термінал (середній) можна відкрити знаходиться поруч підлоговий сейф (складний).

Поруч із сараєм стоїть вагончик, всередині нього на полиці можна знайти коробку з препаратами.

Посеред звалища побудований імпровізований спостережний пункт, в якому лежать дві коробки з боєприпасами.

Територія завалена проржавілими автомобілями, покришками і іншим.

Історія Редагувати

Після Великої війни звалище облюбували паломники церкви Атома під проводом братом Едмундом. Його привернуло значну кількість радіоактивних відходів, і він вирішив побудувати тут «святиню Атома».

Поява нових сусідів не пройшло непоміченим. Спроба місцевих вибудувати торговельні відносини з сектантами була жорстоко придушена — контактери були піддані смертельних доз радіації. З часом сектанти зібрали радіоактивні покидьки в бочки, приготувавши місце, де можуть збиратися і молитися всі віряни[1].

Подальша доля віруючих невідома, до моменту 2287 ріка місце є занедбаним і в ньому влаштувалися кротощури.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • На звалищі може зустрітися легендарний світиться кротокрыс, з якого можна вибити рендомний унікальний предмет.
  • Якщо в напарниках Вижив знаходиться Кюрі, то після прочитання Вижив заміток на терміналі вона досить погано відгукнеться про розумових здібностях членів Церкви Дітей Атома.

Поява Редагувати

Звалище братів Джалбертів з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати