FANDOM

Gametitle-FO4

« Будинок сім'ї Міллер біля дороги знаходиться в руїнах і устелений трупами рейдерів. »

— Опис в Survival Guide стор. 372[1]

Звалище Довготелесого Джона ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. Big John's salvage) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Звалище знаходиться південніше Лейтон тауерс і західніше Військового блокпосту Південного Бостона. На даний момент контролюється супермутантами, які перебили минулих мешканців — рейдерів. Судячи з усього, це сталося зовсім недавно, так як загарбники навіть не встигли обробити тіла рейдерів або спорудити свої характерні зміцнення з металевих шипів.

Дорога перед сміттєзвалищем заміновано. На території є залишки триповерхового житлового будинку, перший поверх і частина верхніх поверхів магазину, біля магазину електромеханічні ворота з двох підйомників з автомобілями. Інша територія це впорядковані групи контейнерів і різної техніки. На піднесених місцях обладнані пости спостереження з настилами і містками. На житловому будинку та магазині прожектори спостереження.

В магазині під прилавком сейф. Поруч замкнена комора, в якій лежить зелена сумка та аптечка першої допомоги. На другому поверсі магазину кулер і ящик з інструментами. На третьому поверсі коробки з боєприпасами, на стелажі в кутку коробка з препаратами, зелена сумка, ще коробка з боєприпасами. По настилу можна перейти в хатину з кнопкою відкриття воріт.

У будинку на другому поверсі є термінал Джона Міллера, в якому йдеться про саморобному укритті на території звалища, віршик-підказка для дітей вказує як знайти укриття. Вхід у криївку знаходиться в перевернутому синьому залізничному вагоні. Щоб відкрити люк, потрібно пройти вздовж проводу до генератора і включити його.

Також про це укритті можна дізнатися, прослухавши Радіосигнал сім'ї Міллер. Джерелом сигналу є аматорська рація, що знаходиться в укритті. Миллеры сховалися тут від ядерних бомб, але незабаром у них став закінчуватися кисень, і вийти з укриття вони не могли, так як люк відкривається зовні з допомогою генератора. Джон Міллер записав повторюваний сигнал лиха, сподіваючись, що хтось почує його, включить генератор і звільнить їх. Зайшовши в укриття, Вцілілий побачить два скелети — Джона і його дружини — і дві могили, в яких лежать їхні діти.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Враховуючи, що в локації досить багато армійських коробок з боєприпасами (близько 10), і лут в них спавнится приблизно кожен ігровий тиждень, можна періодично фарм 5 ядерних блоків (4 в одному з ящиків (рандомное Поява) і 1 на землі приблизно в центрі локації), шляхом швидкого збереження/завантаження перед швидким переміщенням на смітник (буквально кілька спроб). При цьому супермутанти, що мешкають тут, спавнятся не так часто, що полегшує пошук ядерних блоків, за допомогою багаторазових завантажень і переміщень.

Поява Редагувати

Звалище Довготелесого Джона з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [6.09] BIG JOHN'S SALVAGE. The Miller family home by the road is in ruins, with corpses Raiders of strewn about.