FANDOM

Ця сторінка містить список всіх видів зброї в Fallout 4.

У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.

Стаття по тематиці видів зброї в інших іграх серії Fallout: «Зброя».

Модифікація зброї Редагувати

Однією з істотних новинок Fallout 4 є можливість детального модифікування зброї з можливістю пристосувати його під певні тактичні завдання. Це досягається шляхом того, що у кожного зброї присутній один або кілька елементів конструкції, які можна замінити, змінивши тим самим характеристики зброї, а часом навіть його клас. При цьому може значно збільшитися його ефективність, якщо у гравця розвинена відповідна здатність. Так що модернізацію варто проводити вдумливо. Існує чотири рівні складності модифікацій. Доступ до нових рівнів залежить від рівня здібностей «Коваль», «Фанатик зброї» і «Наука!».

Детальніше про можливості модифікації читайте в профільній статті, а про варіанти модифікацій для конкретного зброї — на його сторінці.

Типи шкоди зброїРедагувати

По даному критерію зброя у Fallout 4 ділиться на 4 типи

  • Вогнепальна зброя (звичайний фізична шкода).
  • Енергетична зброя. Таку шкоду завдають лазерні і плазмові зброї. Також до цього типу належать:
    • Шкода вогнем. Його особливість в тому, що він здатний підпалити на деякий час. Цю шкоду можна знизити тільки бронею з особливими властивостями або модифікацією «Азбестовий шар», але не можна знизити здібностями.
    • Шкоди холодом. Його особливість в тому, що він здатний заморозити, що не тільки паралізує ціль, але також робить вкрай вразливою ціль.

Ці типи шкоди знижуються бронею або природним захистом істот. Головний герой зможе додатково підвищити опірність цим двом типам шкоди, розвиваючи певні здібності.

  • Радіаційна зброя — завдає вкрай високу шкоду радіацією людям і «нормальним» тваринам, але практично або зовсім не діє на роботів або мутованих істот.
  • Отруйна зброя — отрута, як і вогонь, завдає шкоду яка йде з часом . Ця шкода не може знизитись здібностями, але можна бронею з особливими властивостями. Деякі типи істот мають природну часткову або повну захист від отрути.

НотаткиРедагувати

  • Деякі види зброї, наприклад плазмове, володіє змішаною шкодою.
  • Деякі хімікати дозволяють підвищити опірність шкоді.
  • У супротивника проти кожного типу шкоди є свій показник опірності, аж до повного імунітету (наприклад, у роботів — до радіації і отрути).

Класифікація зброїРедагувати

У Fallout 4 відбулися певні зміни в класифікації зброї. Тепер список класів зброї згідно визначальним їх шкоди здібностям виглядає так (характеристики вказані без урахування можливих модифікацій):pt-br:Armas do Fallout 4

Випадкова вікі