FANDOM

Gametitle-FNV.png

« — Це філія компанії «Зброярі» в Нью-Вегасі. Ми поставляємо на пустки краще зброю з 2155 року. »

— Торготрон в діалозі з Кур'єром.

Зброярі (англ. Gun Runners) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Знаходиться на Мохавськой пустки в безпосередній близькості від східних воріт Фрисайда, трохи південніше. Тут розташована філія в Нью-Вегасе компанії «Зброярі», що торгує стрілецьким і енергетичних зброєю, бронею і боєприпасами, а також різними модифікаціями для зброї.

Зовні Редагувати

Локація являє собою невелику обгороджену територію з замкнутими на замок середньої складності воротами. Перед воротами, трохи правіше є павільйон, в якому знаходиться торговець Торготрон — унікальний робот-протектрон. Біля павільйону варто верстат для спорядження патронів, поряд з яким можна зустріти Айзека — менеджера «Зброярів». Також, починаючи з патча 1.4.0.525, на зовнішній стіні павільйону встановлено термінал звільнення супутників. Всередині огорожі знаходиться невелика триповерхова будівля штаб-квартири «Зброярів». Територію в межах огородженого району охороняють двоє охоронців «Зброярів», одягнені в бойову броню і збройні мисливськими гвинтівками. Вони здійснюють патрулювання проти годинникової стрілки навколо будівлі штаб-квартири. Охоронці на деякий час затримуються на платформі в північно-східному куті обгородженої зони, а потім продовжують свій шлях.

Усередині Редагувати

Штаб-квартира «Зброярів» являє собою одноповерхову будівлю (з-за завалу на сходах, що ведуть на верхні поверхи), що складається з великого вестибюля, майстерні побутового відсіку, розділеного на кілька кімнат: кухню-їдальню, спальню і суміщений з ванною, туалет. Праворуч від входу у вестибюлі стійка адміністратора. Прямо навпроти головного входу, на протилежній стороні вестибюля — вхід в майстерню. Зліва від головного входу — коридор ведучий до побутовий відсік.

Всередині будівля охороняє один охоронець «Зброярів», одягнений в бойову броню і озброєний мисливською рушницею. Він постійно знаходиться в приміщенні кухні-їдальні. Окрім нього, в будинку працюють три збройових майстра «Зброярів». Якщо Кур'єр увійде в будівлю протягом дня, збройові майстри через кілька миттєвостей вийдуть із спальні і підуть в майстерню. Вночі вони сплять. Спати збройові майстри йдуть в період з 0-00 годин до 1-00 ночі. Однак, хто-небудь з них не може лягти в ліжко і гуляти всю ніч по будівлі. Піднімаються збройові майстри в 8-00 ранку.

Необхідний квесту «Можеш на мене покластися» термінал «Зброярів», в якому зберігаються виробничі запису, знаходиться в майстерні на столі праворуч від входу. Термінал не має захисту у вигляді пароля. Користування терміналом не знижує карми Кур'єра. Також в майстерні знаходяться чотири верстака, що використовуються для створення предметів і два верстата для спорядження патронів.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Всі охоронці і збройові майстри атакують Кур'єра, якщо помітять його на території за огорожею, як навколо будівлі, так і всередині.
  • Торготрон продовжить обслуговувати Кур'єра, незважаючи на будь-які ворожі дії з його боку по відношенню до співробітників всередині будівлі. Торготрон тимчасово відмовиться обслужити Кур'єра, якщо він знаходиться в стані битви з зовнішніми охоронцями.
  • Будь-які предмети в локації не позначаються як власність «Зброярів», і можуть бути взяті Кур'єром без втрати карми.
  • Будівля штаб-квартири зовні триповерхова, однак всередині сходи, ведуча на другий поверх, завалена обрушилися будівельними конструкціями, і потрапити на верхні поверхи неможливо.
  • Головний конкурент — «Червоний караван».
  • Запис в терміналі «Зброярів», що дозволяє отримати секретні креслення, з'являється тільки після взяття Кур'єром відповідного квесту.
  • Асортимент товарів у Торготрона змінюється по середах і неділях.
  • «Зброярі» з'являються на карті 10 черв'яків в коробці з колекційним виданням гри.
  • Вбивства на території «Зброярів» та всередині будівлі не дають негативної карми Кур'єру і не знижують його репутацію ні у однієї з фракцій.
  • Зброя, що висить на стіні в павільйоні Торготрона — не фізичні моделі, а текстури, тому ця зброя не можна взяти навіть за допомогою консольних команд.
  • Після завершення проходження Кур'єром доповнення Honest Hearts (Чесні серця), «Зброярі» почнуть торгувати пістолетами кал. 45 Авто, пістолетами-кулеметами кал. 45 Авто, бойовими палицями, вогняними бомбами, патронами кал. 45 Авто, а також всіма шістьма модифікаціями для зброї з доповнення Honest Hearts.
  • Вбиті Кур'єром охоронці «Зброярів» після респауна можуть стати ворожими до Кур'єру, що може викликати також ворожість і менеджера «Зброярів» Айзека. Для того, щоб взаємодіяти з ним, Кур'єру потрібно почекати деякий час, поки Зброярі знову не стануть до нього нейтральними.
  • Зброя, що продається у Зброярів, знаходиться в стані 98 % від максимального.

Поява Редагувати

Локація «Зброярі» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі