FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Захист караванів (англ. Protecting the Water Way) — побічний квест, який стає доступним після закінчення основної сюжетної лінії Fallout 3 при встановленому додатку Broken Steel.

Отримання Редагувати

Писар Бигсли розповідає Самотньому Подорожньому про те, що якась «організоване бандитське угрупування» грабує каравани з водою, що йдуть у Ривет-Сіті, і направляє його до офіцерові Лепеллетье (у неї також можна почати квест), яка трохи прояснює ситуацію. Отримавши згоду Подорожнього на допомогу, вона відправляє його навздогін пішов каравану. Нагнавши караван, Мандрівник виявляє кілька тел бандитів, мертвого браміна і пошарпаних офіцерів, які відразу біжать доповідати про те, що трапилося Лепеллетье (може виявитися і навпаки — бандити живі, офіцери мертві). На одному з трупів бандитів знаходиться голодиск з записом, в якій Одноокий Джек розповідає про їх задумах і місце зустрічі. Місцем зустрічі є товарна станція Вільхельма, де відпочивають бандити разом з їх ватажком. Поговоривши з Джеком і назвавши вірний пароль, Подорожній отримує від нього металеву броню і шолом. Для подальших розмов Подорожньому необхідно надіти цей комплект.

Далі існує три варіанти розвитку подій:

  • Вбити всіх бандитів.
  • Сказати, що вода і так безкоштовна, і ніхто не буде платити за її охорону (необхідний високий рівень навички «Красномовство»). Бандити підуть і можна повертатися здавати квест (бандити можуть вбити бабулю Спаркл, якщо та буде поруч).
  • Викликати Одноокого Джека на дуель. Після перемоги Подорожнього бандити заявляють, що бос їм не потрібен, але вони погодяться охороняти каравани за певну плату, а Подорожнього візьмуть в частку (перед тим, як викликати Джека на дуель, потрібно відвести супутників Подорожнього трохи подалі і наказати їм чекати — якщо вони втрутяться, то все нападуть бандити. Також під час дуелі не можна міняти зброю або спорядження, інакше бандити почнуть агресивні).

У розмові з Лепеллетье можливі два варіанти:

  • Сказати, що ватажок убитий і нападів більше не буде.
  • Якщо Подорожній переміг Одноокого Джека, можна запропонувати «дах» від імені банди за 200 кришок на тиждень або сказати, що за 500 кришок нападів більше не буде.

При першому варіанті Лепеллетье відправляє Подорожнього нагородою до Бигсли. При виборі другого варіанту Подорожній отримує нагороду, погану карму і закінчує квест.