FANDOM

Gametitle-FO3

« У тата була енциклопедія. Він нею дуже пишався. Атомна енциклопедія, том VIII, Рентгенологія — Саскачеван. Я її, напевно, тисячу разів прочитав. Цікаво, вони не написали продовження? »

— Захисник Рокфаул

Захисник Рококо Рокфаул (англ. Defender Rockfowl) — персонаж Fallout 3, захисник Ізгоїв Братства.

Опис Редагувати

Рококо Рокфаул отримав своє незвичайне ім'я від свого батька — ненаситного читача, який неодноразово читав книгу «Атомна Енциклопедія (Том VIII Рентгенологія — Саскачеван)»[1]. Раніше служив у Братство Стали, але в зв'язку з політикою старійшини Лайонса і подальшим розколом Братства, перейшов на бік Ізгоїв з-за того, що підтримував старі погляди Братства.

У 2277 ріку Ізгої зайняли форт Індепенденс і перетворили його на свою основну базу. Згідно з даними звітів однією з ночей Рокфаул разом із захисником Морган виходили на розвідку в Фейрфакс для оцінки сил рейдерів і виявили їх посилення припливу до міста, і зведення нових будівель оборонних споруд і рубежів у місті. Пізніше вони виявили 3 входи в підземні тунелі і дізналися, що вони зайняті рейдерами. У південно-східній частині тунелів вони знайшли склад зброї і вирішили закласти там вибухівку, але їх помітили патрульні рейдери і Ізгої відступили назад на базу.

Захисник патрулює шосе на естакаді над входом в Форт Індепенденс у денний час. Вночі він відпочиває і відсипається у форті. Він небагатослівний і злегка люб'язний в розмовах, може повідомити деякі відомості про Вигнанців та описати своє ставлення до Братства Сталі і старійшині Лайонсу, а якщо запитати його про можливість допомогти Ізгоям, то Рокфаул відправить Подорожнього до свого товариша — захиснику Морган.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином
**Генерується в залежності від типу зброї
***Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Рококо

Цитати Редагувати

  • «Ми люди в силовий броні і з великими гарматами. Зазвичай це все, що потрібно знати стороннім. Питання є?»
  • «Мені подобалося в них служити, чесне слово. Але зрозумій, технологія завжди повинна стояти на першому місці».

Поява Редагувати

Захисник Рокфаул з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Ізгої Братства