FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Марі або прізвищем Морган.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Енн.

« У мене велика гармата, і я терпіти не можу, коли мені полощуть мізки. Ось і все, що тобі треба знати. »

— Захисник Морган

Захисник Енн Марі Морган (англ. Defender Anne Marie Morgan[1]) — персонаж Fallout 3, захисник Ізгоїв Братства.

Опис Редагувати

Морган — жорсткий, суто діловий солдатів, навіки віддана своєму другові і покровителю Генрі Кадену. Вона стає все більш підозрілою і роздратованою рішеннями старійшини Лайонса. Любить обезголовлювати рейдерів, використовуючи новітні з архаїчних лазерних технологій[2]. Вкрай скептично й недовірливо ставиться до будь-яких мешканцям Пустки, в особливості зрадників ідеалів справжнього Братства Сталі.

Раніше служила в Братство Стали, але в зв'язку з політикою старійшини Лайонса і подальшим розколом Братства, перейшла на бік Ізгоїв. У 2277 ріку Ізгої зайняли форт Індепенденс і перетворили його на свою базу. Одного разу вночі Морган разом із захисником Рокфаулом вийшла на розвідку в Фейрфакс для оцінки сил рейдерів і виявила посилення припливу рейдерів до міста, а також будівництво оборонних споруд і рубежів у місті. Ними виявлені входи в підземні тунелі, зайняті рейдерами. В одному з тунелів Ізгої знайшли склад зброї і вирішили закласти там вибухівку, але їх помітили патрульні рейдери, і Ізгої відступили на базу[3].

Знаходиться на варті під мостом, на якому дорога йде в Фейрфакс, Самотній Подорожній і зустрічає Морган. Під прикриттям турелі вона починає відбивати атаку раптово з'явилися з півдня рейдерів, які намагаються наблизитися до форту. Після відбиття атаки Морган знову заговорить з Подорожнім і почне в грубій манері допитувати його. Якщо Подорожній веде себе не агресивно в розмові, то може дізнатися у неї відомості про Вигнанців і її ставлення до Братства Сталі і старійшині Лайонсу. У відповідь на приєднання Подорожнього до Вигнанців відповість у критичній формі «...червоне до коричневого не підходить...», тим самим відкрито натякаючи, що вона вкрай нетерпима до жителів Пустки. В іншому випадку, якщо відповідати грубістю на грубість, Морган стане ворожою до Подорожньому і відкриває по ньому вогонь. Найближчі Ізгої також стануть ворожі.

Її можна буде побачити на своєму посту під мостом, охороняє дорогу до форту, або всередині самої бази Ізгоїв у нічний час.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином
**Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Морган

Квести Редагувати

Агент Ізгоїв по збору • Морган відповість позитивно на видобуток і доставку техніки для Ізгоїв і може запропонувати Подорожньому приносити техніку за комісійні. Якщо Подорожній погодиться, то Морган просить поговорити з зберігачем Каденом і викличе його по рації у зовнішній двір форту.

Цитати Редагувати

  • «Ми, звичайно, оснащені краще за всіх, але нам не вистачає людей, щоб шукати старі технології. Ми краще за будь лахмітника знаємо, скільки це коштує, і у нас більше боєприпасів, так що ми дамо тобі гарну ціну».
  • «Зараз ми застрягли тут, у форті, але це ненадовго. Як тільки ми перегруппируемся, ми продовжимо роботу і рушимо назад на захід».
  • «Ми-Ізгої, ми збираємо технології, щоб уберегти їх від дикунів і всяких ідіотів. І, попереджаючи твій наступне питання — нас вигнали ці недоробки, які називають себе Братством Стали Лайонса. Ми вважаємо так: якщо зрадники думають, що ми занадто буквально слідуємо наказів — значить, ми все робимо правильно».
  • «Так, ясна справа, тобі до душі, що вони сюсюкають з місцевими, але ж коли ми тут з'явилися, у нас була місія, чорт візьми. А тепер вони витрачають час, захищаючи всяких недоносків кшталт тебе, а Ахав Лайонс ганяється за своїми супермутантами, як за білим китом».
  • «Якщо нас називають ізгоями за відданість обов'язку, ми будемо з гордістю носити це ім'я! Ось побачиш, що буде, коли ми знову зв'яжемося з цим Братством на Заході. Тоді Лайонс за все відповість».
  • «Якщо ти шукаєш смерті, так шукай її подалі від нашого бункера. Не хочу, щоб твій труп псував наш райський куточок».

Поява Редагувати

Захисник Морган з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Білий кіт, про якого згадує Морган, розповідаючи Подорожньому про старійшині Лайонсе, і ім'я Ахав є відсиланням до роману Германа Мелвілла «Мобі Дік, або Білий кит», сюжет якого будується навколо переслідування поступово що виходили з розуму капітаном ахавом аж білого кита на прізвисько Мобі Дік, раніше відкусив йому ногу.(Існує баг з перемир'ям, якого можна досягти просто знищивши турель, а не Морган або інших ворожих солдатів ізгоїв, в результаті вони знову стануть дружніми.)

Примітки Редагувати

  1. Повне ім'я згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide. У грі вона також представляється повним ім'ям.
  3. Дані звітів.

Шаблон:Navbox Ізгої Братства