FANDOM

Gametitle-FO3

Затоплене метро (англ. Flooded Metro) — локація Fallout 3, станція метро на Столичному Пустищі.

Опис Редагувати

Локація являє собою службові тунелі між заваленими станціями метро і має два входи: один знаходиться на сході від заводу «Ядер-кола» і рівно на заході від Арлінгтонскої бібліотеки (поряд з табором рейдерів); другий — на півдні району Мейсон. Є місцем випадкових зустрічей.

Назва станції Мінітмен (англ. Minuteman) можна прочитати на загальній карті метрополітену висить на Метро-центр. Сама назва було вирізано з дрв з невідомих причин.

Через дорогу від входу в метро знаходиться добре укріплений табір рейдерів. З північної та південної сторони табір обгороджений загороджувальним парканом і додатково на півночі — тісно стояти автомобілями і автобусами, руйнування яких спричинить вибух при цьому спровокує хвилю вибухів впродовж всієї транспортної лінії ("один із самих великих вибухів у грі"). Рухаючись по східному шляху обходу транспортного затору через дорогу, шлях призведе до входу в табір, де знаходяться 4 рейдера (один з них озброєний важкою зброєю). Щоб потрапити в табір з заходу, потрібно обходити транспортний затор не спускаючись на дорогу, що веде в Арлінгтон, а рухатися до надземним переходом. В самому переході знаходяться ворожі рейдер з мисливською рушницею і турель. Там же на переході є термінал, з допомогою якого можна відключати або переключити режим турелі.

Тунелі заселені болотниками. У самому низу службових приміщень знаходиться їх велике гніздо з кладками яєць. Нижні рівні підтоплені радіоактивного водою (1 рад/c). Причиною зараження є розлив річки Потомак, а також складування бочок з радіоактивними відходами.

Мешканці Редагувати

Крім болотников, що заселяють тунелі метро, рейдерів і вежі, що охороняли табір, сам вхід в метро «заселяється» персонажами випадкових зустрічей, якщо такі є.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Затоплене метро з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати

Мінітмени Співдружності "Fallout 4."

Галерея Редагувати