FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Зал керування Променем смерті (англ. Death Ray control) — локація Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3; відсік корабля Чужих «Дзета».

Опис Редагувати

Приміщення центру управління Променем смерті у нижньому відсіку корабля. У центрі залу управління влаштовано велике оглядове вікно круглої форми, через яке можна спостерігати за переміщенням установки Променя, керованою за допомогою контрольних панелей, встановлених ліворуч і праворуч від входу у центр. По кутах розташовані 4 энергогенератора, керування їх роботою здійснюється з лівої панелі. В кімнаті також знаходяться 2 телепорту, провідних в житлові приміщення (тимчасово недоступний) і в блок Променя смерті.

Використовуючи кнопки на контрольних панелях, можна вистрілити з Променя смерті або в космос, або по області Землі. Дві кнопки на правій панелі відповідають за напрям пострілу, дві на лівій дозволять Подорожньому активувати генератори (крайня ліва кнопка, по черзі за годинниковою стрілкою, починаючи з близького лівого) або зробити постріл із Променя смерті (крайня). Постріли не мають жодного впливу на подальше проходження гри.

Квести Редагувати

Ця галактика не настільки велика... • Подорожній може активувати всі генератори і викликати вибух кожного, відключаючи їх від системи охлажения з допомогою трьох вимикачів. Після вибуху другого генератора в приміщення можуть переміщуватися п'ятеро Чужих. Після вибуху останнього генератора відкриється доступ до телепорту в житлові приміщення. Після завершення квесту зал управління буде недоступний.

Поява Редагувати

Зал керування Променем смерті з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.

За лаштунками Редагувати

Область атаки Променя смерті на Землі — північно-східна область Великих озер (англ. Great Lakes) — системи прісноводних озер в Північній Америці, розташованої на території США і Канади. Включає ряд великих і середніх водойм, сполучених річками та протоками.

Галерея Редагувати