FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4Gametitle-FO4 FHGametitle-FOS

Mbox default
Незавершена стаття

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями з посиланнями на джерело і переоформити статтю.

« Наше завдання — звільняти і рятувати синтетичних гуманоїдів. Андроїдів, як їх зазвичай називають. »

Вікторія Уоттс

«Залізниця» «Підземка» ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. The Railroad) — організація Fallout 3 та Fallout 4.

Опис Редагувати

Цілями організації є визвольний рух, захист та укриття androidів.

Fallout 3 Редагувати

Організація веде торгівлю і обмін зі своїми союзниками і ділиться з ними високотехнологічним обладнанням (зі слів Пінкертона). Також зі слів Вікторії стає ясно, що в організацію може потрапити практично будь-який, хто хоче надати допомогу[1]. Також намагається допомогти «звичайним» слугаам. На питання Самотнього Подорожнього, допомагає організація рабам, Вікторія Уоттс відповість ствердно[2].

Сама організація мало кому відома, нечисленні послідовники (Вікторія Уоттс, Ман'я, Батько Кліффорд, Сміливець Херберт Дешвуд і Тюльпан) забезпечили надійне прикриття для маскування своєї роботи. З цією діяльністю буде пов'язаний квест «Штучний Осіб».

Після деяких просувань Самотнього Подорожнього в розслідуванні справи про який втік андроїд його зустріне Вікторія Уоттс, яка заявляє, що вона — член «Підземки», попросить віддати Зіммеру компонент андроїда і сказати йому, що андроїд мертвий. Якщо її послухати, Зіммер припинить пошуки зниклого андроїда і покине Ривет-Сіті, а Подорожній отримає позитивну карму.

Fallout 4 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

« Головна мета «Підземки» — боротьба з Інститутом, проте її люди також намагаються подолати ненависть жителів Співдружності до синтам. »

— Завантажувальний екран

Перша згадка організації за сюжетом гри — з 2266 рік[3]. Підпілля існувало і раніше, мав чітку структуру і мережу агентів, але в результаті помилки або зради було повністю розгромлене. Розробляється нова тактика, і вже через три місяці по відновленій «залізниці» виводять першого сінта.

Штаб «Підземки» розташовується під старою церквою недалеко від Даймонд-сіті і Добросусідства. Прийти до неї можна, слідуючи по шляху свободи, зчитуючи знаки на каналізаційних люках, які будуть підказувати пароль від вхідних дверей — RAILROAD. «Підземка» ворогує з Братством Стали, оскільки ті виступають за повне знищення синто, прирівнюючи їх до супермутантам і диким гулям, а мета «Підземки» — дати синтам нове життя.

Якщо для свого персонажа вибрати цю фракцію, то Вижив все одно повинен буде пройти більшу частину квестів за «Інституту», одночасно готуючи повстання інститутських сінтів. Пізніше Братство Стали вторгнеться на базу «Підземки», і після успішного відбиття атаки члени вживають організації контратаку на пост Братства біля поліцейської дільниці, женучи винтокрыл. З викраденого гвинтокрила вони висаджуються на Придвен, основну базу Братства в Співдружності, і підривають його. Після знищення Братства Стали синто в «Інституті» захоплюють телепорт, і «Підземка» вторгається в його стіни. Після закінчення битви Вижив може встановити вибухівку в реакторі інституту і віддалено підірвати всю організацію. Повсталі синто при цьому рятуються через телепорт.

Локації Редагувати

Члени організації Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Екіпірування Редагувати

Мають унікальну забарвлення броні Т-51, проте агенти підземки не користуються силовий бронею.

Позначення символів у Fallout 4 Редагувати

У Залізниці існує система маркувань. Кожний знак складається з «зірочки» — шести або восьми білих ліній зі спеціальним символом в центрі. Позначення також присутні в штабі «Підземки».

Символ Ім'я Позначення
Плюс: + Союзник Поблизу присутній союзник.
Припаси: Припаси Поблизу можна знайти припаси
Перетин: X Небезпеку Поблизу небезпечно
Стрілка: Покажчик Вказує шлях до чогось важливого
Притулок: 🏠 Притулок Поблизу притулок Підземки
Схованку: Схованку Схованку Підземки поблизу.

Квести Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Штучний Осіб

Fallout 4 Редагувати

Основні Редагувати

Побічні квести Редагувати

Повторювані квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Всі члени організації втрачають безсмертя, якщо «Підземка» — ворог.
  • В Fallout 4 до прибуття в Інститут можна уникнути зустрічі з «Підземкою».

Поява Редагувати

Організація Залізниця з'являється у Fallout 3, Fallout 4 та згадується у Fallout 2, доповненні до Fallout 4Far Harbor та Fallout Shelter.

За лаштунками Редагувати

  • Раби Нью-Ріно, згадуючи «підземну залізницю», в оригінальному діалоговому файлі дають точне назва організації: «underground railroad».
  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Підпільна залізниця — організація часів Громадянської війни в США, яка займалася переправленням чорношкірих рабів з південних штатів в північні.
  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon На емблему і прапор «Підземки» зображений гасовий ліхтар — один із символів підпільної залізниці. За легендою, настоятель пресвітеріанської церкви Джон Ранкін (англ. John Rankin), один з найвідоміших аболіціоністів, в містечку Ripley, штат Огайо, в будинку на високому пагорбі піднімав на палиці запалений ліхтар, подаючи збіглим рабам сигнал про те, що переправа з Кентуккі через річку Огайо безпечна.
  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Знаки Підземки схожі з тими, що зустрічаються в The Elder Scrolls V: Skyrim.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. «Ось що я тобі скажу: віддай цю деталь Зіммеру і скажи йому, що андроїд мертвий, і можеш вважати себе членом нашої організації».
  2. «Так, якщо можемо. Але на Пустках і без нас є кому боротися з рабством серед людей. А у наших братів-андроїдів є тільки ми».
  3. Запису в терміналах.