FANDOM

Gametitle-FO3

На відміну від кінцівок попередніх ігор серії Fallout, епілог цієї частини базується на діяннях (кармі) Самотнього Подорожнього на Столичному пустищі. Таким чином, немає конкретних даних про те, що сталося з великими поселеннями на зразок Мегатонни і Рівет-Сіті, а також з різними організаціями, такими як: Анклав, Братство Стали і Компанія «Кіготь». Однак, є слайди, показують деякі наслідки дій Подорожнього.

Також немає і додаткових кінцівок для офіційних доповнень до "Fallout 3". Таким чином, фінал залишається відкритим.

Сегменти кінцівок Редагувати

Частина 1:

  • Відеофрагмент 1 — з'являється при будь-яких умовах.

Частина 2:

Частина 3:

  • Видеосегменты 9, 10, 11 — Ці сегменти, засновані на вирішенні в кінці гри в контрольній кімнаті (один з них завжди буде включений). # 9 злегка змінений в "Broken Steel".
  • Видеосегменты з 27 до 29 — з'являються з доповненням "Broken Steel", коли з'являється можливість активувати очищувач Фокс, Харону Сержантові РЛ-3.

Частина 4:

Частина 5:

  • Видеосегменты 15 і 16 — Ці два сегменти мають однаковий голос за кадром. але на підставі статі Самотнього Подорожнього опис буде різне (один з них завжди буде озвучений).
  • Видеосегменты з 19 до 26 — Ці сегменти показують однакову сцену, але розрізняються в залежності від комбінації статі та раси Подорожнього.

Кінцівки Редагувати

# Коментар оповідача Сцени Умови
1 Так Самотній Подорожній вийшов у великий світ Сховища 101 у слід за батьком, який коли-то пожертвував майбутнім людства, заради майбутнього своєї єдиної дитини.
Показується при будь-яких умовах.
2
Завершити квест «Голова держави» на користь рабів.
3
Завершити квест «Пісня Агати» принісши їй скрипку.
4
Хороша карма
5
Завершити квест «Сила Атома» і підірвати Мегатонну.
6
Дуже злий. Не підривати Мегатонну, але закінчити квест «Оазис» спаливши Гарольда.
7
Убити кого-небудь з жителів Ривет-Сіті або продати кого-небудь у рабство в ході квесту «Просто Бізнес»
8 Столична Пустка виявилася жорстоким і не гостинному місцем.
Нейтральна карма
9 Але лише в кінці шляху Самотній Подорожній збагнув найбільший з чеснот — самопожертва. Увійшовши в наповнений смертоносної радіацією зал управління проекту «Чистота», наш герой повторив подвиг свого батька, віддавши життя, заради блага людства. Подорожній самостійно активує Очищувач. Іноді, якщо довго чекати, а потім активувати Очищувач, в кінцівці може бути зазначено, що він вибухнув.
10 В кінці шляху, Самотній Подорожній отримав шанс пізнати найбільшу з чеснот — самопожертва, але він відмовився повторити самовідданий подвиг батька. І справжня героїня увійшла в наповнений смертоносною радіацією зал управління проекту «Чистота», віддавши життя заради блага людства. Сара Лайонс активує Очищувач.
11 В кінці шляху, Самотній Подорожній отримав шанс пізнати найбільшу з чеснот — самопожертва, але він відмовився повторити самовідданий подвиг батька.
Занадто довго не активувати Очищувач і дозволити йому вибухнути.
12 До щастя, коли підступний президент обрав нашого героя своїм знаряддям масового знищення, той відмовився. Людство, нехай і повне недоліків, в його очах було гідним життя. І нарешті, потекли ріки живої, чистої води для всіх і кожного. Столична пустка була врятована. Не отруювати воду ФЕВ і не знищувати Рейвен-Рок.
13 До щастя, коли підступний президент обрав нашого героя своїм знаряддям масового знищення, той відмовився. Людство, нехай і повне недоліків, в його очах було гідним життя. І нарешті, потекли ріки живої, чистої води для всіх і кожного. Столична пустка була врятована. Не отруювати воду ФЕВ і знищити Рейвен-Рок.
14 На жаль, коли підступний президент обрав нашого героя своїм знаряддям масового знищення, той погодився. Людству судилося вціліти, але лише в особі найчистіших своїх представників. І нарешті потекли ріки живої води, але вони в собі вірус, який убив всіх інших. Столична Пустка, незважаючи на всі її досягнення, стала мертвою. Отруїти воду ФЕВ.
15 Так закінчується історія самотнього хлопця, що ступив за поріг Сховища 101 і став легендою. Але історії людства немає кінця, бо боротьба за виживання — це війна, що йде вічно, а війна... війна не змінюється. Відбувається з чоловічим персонажем, навіть якщо локації на слайдах не були знайдені і знайомства з Псиной не сталося.
16 Так закінчується історія самотньої дівчини, що ступила за поріг Сховища 101 і стала легендою. Але історії людства немає кінця, бо боротьба за виживання — це війна, що йде вічно, а війна... війна не змінюється. Відбувається з жіночим персонажем, навіть якщо локації на слайдах не були знайдені і знайомства з Псиной не сталося.
17 Столична Пустка виявилася суворим, жорстоким світом. Але Самотній Подорожній не піддався злу, що поневолили настільки багатьох. Істинні цінності колишні дороговказом для його батька: самовідданість, співчуття, честь вели благородного героя крізь біди і перемоги. Хороша карма
18 Столична Пустка виявилася суворим, жорстоким світом. І зрештою, Самотній Подорожній піддався злу, що поневолили настільки багатьох егоїзм, жадібність, жорстокість. Ось, що вело цю втрачену душу, крізь незліченні біди і перемоги. Погана карма
19-26 8 слайдів, розрахованих на 8 комбінацій раси і статі Подорожнього
27 В кінці шляху, Самотній Подорожній отримав шанс пізнати найбільшу з чеснот — самопожертва, але він відмовився повторити самовідданий подвиг батька. Сержант РЛ-3 активує Очищувач. Ця і дві нижні кінцівки доступні при наявності доповнення "Broken Steel".
28 В кінці шляху, Самотній Подорожній отримав шанс пізнати найбільшу з чеснот — самопожертва, але він відмовився повторити самовідданий подвиг батька. Харон активує Очищувач.
29 В кінці шляху, Самотній Подорожній отримав шанс пізнати найбільшу з чеснот — самопожертва, але він відмовився повторити самовідданий подвиг батька. Фокс активує Очищувач.

Примітки Редагувати

Див. також Редагувати