FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших закусочних.

« Не знаю, хто така була ця Дот, але куховарство Портера назавжди увічнила її добру пам'ять! »

Дядечко Роу

Закусочна Портера[1] (англ. Porter's Cafe) — невідзначена локація Fallout 3, будинок у Громаді Кентербері.

Опис Редагувати

Переобладнаній закусочній «У Дот», де тепер займаються приготуванням їжі та напоїв, завідує Джо Портер. Будівля розташовується на північній стороні єдиною вулиці містечка, в центрі поселення, прямо навпроти будинку Ернеста Роу і ліворуч від будинку Домініка і Мачете. Інтер'єр закусочної вкрай аскетичний: прилавок «Г»-подібної форми, що грає роль барної стійки, пара стільців і три барних табурета. На підлозі за прилавком лежить матрац, на якому можна поспати.

Мешканці Редагувати

В закусочній цілодобово знаходиться Джо Портер, який спить у нічний час на матраці. Також в закусочну регулярно навідуються жителі громади: Дядечко Роу і його племінник Дерек Пасіон, а до вечора підтягуються охоронці поселення — Мачете і Домінік.

Знахідки Редагувати

Взяти всі предмети можна без втрати карми.

Поява Редагувати

Закусочна Портера з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Назва взята з діалогу Дядечка Роу, сам Портер називає колишнім ім'ям: «Якщо зголоднієш, заходь в закусочну „У Дот“. Ми беремо трохи, правда, халяви більше не буде».

Шаблон:Navbox Кентербері