FANDOM

Gametitle-FO3

« При взятті цієї здатності ви отримаєте можливість відрізати палець у кожного вбитого вами злого персонажа. Пальці можна продавати певній людині (кому — дізнаєтеся в момент взяття спроможності) за кришки і хорошу карму. »

— Опис в грі

Законник (англ. Lawbringer) — здатність Fallout 3.

Опис Редагувати

Здатність «Законник» є «доброю» альтернативою здібності «Найманий вбивця», при цьому наявність першої не виключає можливість взяття другої і навпаки.

При взятті цієї здатності на «Карті світу» Піп-Бій Самотнього Подорожнього з'являється маркер , а в розділі «Замітки» — запис «Регулятори». З цього моменту кожен персонаж з негативною кармою (рейдери, найманці компанії «Кіготь» та багато негативні персонажі з негативною кармою, такі як Азрухал і Алістер Тенпенни, вбивство яких спричинить іноді позитивну карму) є можливість дістати з їх тіла пальця. Пальці з'являються тільки у разі наявності даної здібності і якщо Самотній Подорожній особисто вбив злого персонажа.

Певний чоловік, вказаний в записці — це Сонора Крус, що знаходиться у Штаб-квартирі Регуляторів. Принесені їй пальці можуть бути продані їй по 5 кришок кожен і того ж доповнені 10 одиницями карми. Після того, як Самотній Мандрівник принесе Соноре певну кількість пальців, вона скаже що до звичайної платі додасть йому премію — це 5 додаткові кришок за кожен палець. Цю премію вона запропонує і другий раз, довівши плату до 15 кришок за палець. Якщо Самотній Подорожній отримав статус карми «Дуже добрий», то він буде отримувати від неї в нагороду 10 кришок. Після премії — 15 і 20 кришок відповідно.

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Здатність «Законник» з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати