FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OA
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших заводах.

Завод «Ред Рейсер» (англ. Red Racer factory) — локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Розташований на Столичного Пустища у південній частині карти, на північний схід від заводу «Ядер-кола» та на захід від Хьюбрис Комікс. Щоб потрапити до нього, треба йти від заводу «Ядер-кола» на північ до закусочної, потім повернути на схід.

До війни завод, що належить компанії «Ред Рейсер» (укр. «Червоний Гонщик»), випускав дитячі триколісні велосипеди. Значна частина дитячих велосипедів на Столичної Пустки (включаючи сувеніри та іграшки) могла бути випущена на цьому заводі.

Хірург і його компанія Редагувати

У заводських цехах водиться багато диких гулей, у процесі умертвіння яких герой починає помічати цікаву особливість — після смерті у всіх гулей вибухає голова. Таємницю такого явища розкривають термінали, розташовані в кабінетах керівництва.

На заводі живе людина на прізвисько Хірург, який намагається керувати гулями і супермутантами з допомогою чіпів, вживлених в їх голови. У кабінетах керівництва крім Хірурга знаходиться нібито полуразумный дикий гуль Стефан — найкращий результат експериментів Хірурга і кілька супермутантів, мабуть, охорона Хірурга. Там же знаходяться два термінали, зламавши які, можна дізнатися про дослідах Хірурга над гулями і супермутантами і «деактивувати чіпи», після чого від всіх супермутантів і гулей (якщо до цього часу Подорожній ще не вбив ні одного з них, наприклад, пройшовши сюди в масці гуля або скориставшись стелс-боєм) залишаються тільки обезголовлені трупи. У будь-якому випадку, Хірург і Стефан зустрічають прийшов до них героя вороже. Смерть обох не призводить до зниження карми. Однак, якщо прийти до Хірурга в масці гуля, то він не стане нападати на гравця. Якщо при цьому спробувати з ним поговорити, то він буде говорити «Гей, привіт!» і «Зараз я не в настрої з тобою розмовляти, погань!»

Іноді Хірург може виявитися жінкою.

Цінні знахідки Редагувати

Цікаві місця Редагувати

Поява Редагувати

Завод «Ред Рейсер» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати