FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших Заводи.

Завод «Корвега» (англ. Corvega Factory) — локація "Fallout 3", будівля фірми «Крайслус Моторс».

Місцезнаходження Редагувати

Завод розташований на сході Столичного пустища, поряд з ним на північному сході знаходиться Сховище 108; на півночі знаходиться Сервіс-центр робототехніки; далеко на півдні — печери Рок-Крик; а на північному заході — Арсенал Уітона.

Опис Редагувати

Занедбаний завод з виробництва автомобілів «Корвега», населений гігантськими мурахами.

Дві головні небезпеки знаходяться у цехах: автомобілі з ядерним двигуном, за якими можна випадково потрапити зі зброї, створивши ланцюгову вибухову реакцію, а також велика і живуча мурашина матка, стріляючий речовиною жовтуватого відтінку. Перемогти її не так вже і просто, але для цього можна використати на свою користь ті ж самі автомобілі.

Знахідки Редагувати

"Завод Корвега — вхід:"

"Завод Корвега — цех:"

"Поряд з заводом:"

  • «Наука для всіх» — в іржавому контейнері з відходами на південно-східному куті заводу. Потрапити до нього можна, стрибнувши зі скелі всередину.
  • В кузові вантажівки на південь від заводу (вантажівка знаходиться в декількох кроках на південний схід від однієї з автозаправок "Red Rocket"). Взяття зі столу будь-якого з предметів спровокує появу декількох рейдерів:

Поява Редагувати

Завод «Корвега» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати