FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BS

Забери його! (англ. Take it Back!) — основний квест Fallout 3. Він також є досягненням на Xbox 360 і PC; Срібною медаллю на PlayStation 3.

В атаку! Редагувати

Коли Самотній Подорожній досягне Цитаделі, старійшина Лайонс і його дочка будуть готуватися до штурму очисника. Після того, як протагоніст проінформує їх про ситуацію, загін Сари буде мобілізовано, і писар Ротшильд активує Ліберті Прайм.

Щоб почати наступ на Меморіал Джефферсона, протагоністу потрібно поговорити з Сарою Лайонс. Слід зазначити, що після того, як почнеться атака, всі послуги та сервіси в Цитаделі будуть припинені, а розмова з будь-яким персонажем стане неможливою. Таким чином, Самотньому Подорожньому потрібно завершити всі справи в Цитаделі до підтвердження початку атаки.

Ліберті Прайм буде піднятий краном і переміщений за межі Цитаделі. «Лев'ячий Прайд» піде до виходу. Так само повинен вчинити і Самотній Подорожній. Під час переміщення робота за допомогою крана, той удариться об будівлю Цитаделі, але ця подія ніяк не вплине на його працездатність. Опинившись на землі, Прайм продовжить рух у бік зруйнованого мосту, завдаючи шкоди солдатам Анклаву і ґвинтокрилам. Робот зруйнує фотонно-резонансні бар'єри, встановлені Анклавом, пройшовши через них.

Всі спроби опору Анклаву не дадуть результатів і Ліберті Прайм буде продовжувати рух. Артилерійські снаряди переважно лягають по обидва боки мосту, але з помітною неточністю. Вибухаючі автомобілі дуже небезпечні, відповідно, Самотньому Подорожньому варто укриватися за Праймом, або за вже вибухнувшими автомобілями.

Самотній Подорожній і «Лев'ячий Прайд» можуть піддатися атаці з помостів між будівлями після зачистки моста біля Цитаделі. Протагоніст може пробратися поблизу будови, увійти в двері, пробігти кілька прольотів і опинитися за спиною супротивника. Також головному героєві можна не приймати ніяких дій зі знищення сил противника, а почекати, поки з цим завданням впорається «Лев'ячий Прайд». Можна також, залишивши Ліберті Прайм пробиватися крізь опір противника, спуститися в заражене радіацією метро і дістатися до другого мосту. Зрештою Ліберті Прайм зупиниться і буде утримувати позицію, в той час як залишки «Лев'ячого Прайду» з Сарою Лайонс і Самотнім Подорожнім увірвуться до Меморіалу Джефферсона через сувенірну лавку. Основні сили Анклаву будуть розгорнуті поруч — на мосту і помостах навколо меморіалу. Ліберті Прайм знищить їх. Всередині сувенірної лавки чотири солдати Анклаву вчинять незначний опір. Самотній Подорожній і Сара легко зачистять приміщення. Досить ефективними тут виявляться гранати.

Ротонда Редагувати

Після входу в Ротонду, двері закриються. Двері будуть повністю зачинені. При спробі відкрити, головний герой побачить повідомлення — «Двері замкнені за вашою спиною. Виходу немає». Полковник Отем буде чекати Самотнього Подорожнього і Сару Лайонс в Ротонді, і сам почне з Подорожнім діалог. Він не буде здивований прибуттю Подорожнього до очисника. Тут перед Подорожнім постане вибір з двох варіантів:

  • Переконати полковника Отема здатися. Це досить складно, навіть з рівнем навичок «Красномовство», рівним 100, та «Харизма», що дорівнює 5, шанси будуть 50/50. Після визнання поразки, він залишить Самотнього Подорожнього один на один з долею. Після цього Сара висловить коротке зауваження з приводу рішення останнього, залежне від його карми. Примітка: якщо вдалося переконати Едема підірвати базу Анклаву в попередньому квесті, з'явиться пункт діалогу з більш легкою перевіркою рівня «Красномовства».
  • Напасти на полковника Отема. Перемогти Отема не так вже й складно, але його охорона значно сильніше. Подорожній може напасти на полковника і вбити його, не вступаючи в діалог.

Після вирішення цієї ситуації, піднявшись по сходам, Подорожній опиниться в залі керування. Панікуюча доктор Лі повідомить по інтеркому, що проект «Чистота» отримав критичні пошкодження і незабаром вибухне!

Останній вибір Редагувати

Примітка: при встановленому додатку Broken Steel будуть матися додаткові варіанти завершення квесту, докладно описані нижче в розділі «Рішення 2». Тепер гра надасть Самотньому Подорожньому можливість прийняти останнє рішення — кому активувати очищувач. Рівень радіації досягне смертельного значення відразу після запуску очисника, таким чином той, хто ввійде, ніколи вже не повернеться (антирадин, Рад-X і опірність радіації не допоможуть у цій скриптованной сцені).

Рішення 1: Пожертвувати собою або Сарою Лайонс Редагувати

Спільним рішенням буде самопожертва Самотнього Подорожнього або Сари Лайонс заради запуску очисника та запобігання його руйнування. Із заміток і записів Джеймса стає ясно, що пароль до очисника : «2-1-6» (відсилання до улюбленого Кетрін об'явленням Іоанна Богослова 21:6). Джеймс показав код і процитував об'явлення при першому вході в Меморіал. Передбачається, що протагоніст може здогадатися про це з розповіді Джеймса про матір Самотнього Подорожнього і з картини, що приховує сейф в клініці Сховища 101. Якщо Подорожній вирішить переконати Сару зробити це, він повинен буде повідомити код в діалозі. Якщо встановлено додаток Broken Steel, рішення самостійно включити очищувач підвищить карму на 1000. Карма не зміниться, якщо послати Сару або когось із компаньйонів.

Самопожертва Сари не є канонічним фіналом гри, так як вона загине в бою кількома роками пізніше.

Отруєння води Редагувати

Вирішивши активувати очищувач самостійно, Подорожньому випаде час для того, щоб вставити у водний фільтр модифікований ВРЕ, створений президентом Едемом, зрозуміло, якщо вірус не був відданий старійшині Лайонсу. Як і у Fallout 2, єдині створіння, яких повинен помилувати модифікований ВРЕ — чистокровні люди (ті, що залишалися в притулках) і персонал Анклаву. Це повинно звести нанівець величезні генетичні зміни, що виникли в результаті ядерного апокаліпсису, але ціною повного знищення практично всього живого у Пустці. Це рішення записано в Піп-бої Самотнього Подорожнього в якості окремого квесту, під назвою «Проект „Нечистоти“»; але виконати його буде неможливо, якщо він віддасть модифікований ВРЕ старійшині Лайонсу перед тим, як покине Цитадель.

Використання модифікованого ВРЕ знизить карму на 1000. Використання модифікованого ВРЕ матиме довготривалий вплив на ігровий процес, якщо у вас встановлено додаток Broken Steel. Очищена вода, вироблена очисником, тепер заражена вірусом, а ваш персонаж не чистокровна людина, як вважав Едем. Вода зробить негативний вплив спочатку на параметри S.P.E.C.I.A.L., потім вб'є зовсім, якщо вжити її три і більше разів поспіль. Буде з'являтися попередження, що свідчить: «Постійне вживання води, що містить ВРЕ, смертельно», як нагадування про цей факт.

Рішення 2: Наявність стійких до радіації компаньйонів Редагувати

Якщо не встановлено додаток Broken Steel, ваші компаньйони відмовляться включати очищувач. Насправді, із семи чотири так само легко загинуть, як і протагоніст, і вони не збираються цього робити. Але навіть Фокс, Сержант РЛ-3 і Харон, які мають високу опірність або навіть несприйнятливі до радіації, просто відмовляться. З встановленим Broken Steel останні троє погодяться і зможуть зробити це, не постраждавши.

Відповіді компаньйонів Редагувати

Фокс Редагувати

Фокс, один із компаньйонів, яких Самотній Подорожній може взяти з собою, має високу опірність радіації (або можливо, несприйнятливий до неї), тому що він є супермутантом. Однак, як і інші компаньйони, він відмовиться увійти до камери, таємничо заявивши, що це призначення Самотнього Подорожнього. «Вибач, компаньйон, але ні. У кожного з нас своє призначення, і твоє завершується тут. Я не маю права позбавити тебе цього».

Можливо, Фокс не вірить в те, що виживе, або у нього інші причини відмовити Подорожньому (може бути, він вважає, що його борг було сплачено, або він і справді щиро вірить в долю) — не пояснюється. Тим не менш, діалог з Фоксом — безглуздий маневр, який повертає гравця до прийняття рішення — пожертвувати собою або віддати роль істинного героя стражу Лайонс, давши їй пожертвувати собою. Кумедно, але Фокс може незважаючи ні на що піти за Самотнім Подорожнім до камери, якщо його дистанція проходження встановлена як «близько».

Якщо до початку квесту «Забери його!» встановлено доповнення Broken Steel, Фокс погодиться увійти в камеру, заявивши: «Так, моя несприйнятливість до радіації дає мені найкращі шанси вижити тут». Фокс злегка похитнеться, в той момент, коли очищувач включиться, але не впаде, як зробили б Самотній Подорожній або Сара Лайонс. В кінці його покажуть як «Справжнього героя» замість Самотнього Подорожнього.

Псина Редагувати

Навіть бувши розумним настільки, наскільки може бути пес, Псина не зможе активувати очищувач. Тим не менш, з'явиться пункт діалогу, за допомогою якого Самотній Подорожній зможе сказати кілька прощальних слів своєму супутнику, промовивши: «Я думаю, настав час сказати прощай, старий приятелю. Подбай про себе, ок?». Псина заскавулить у відповідь.

Сержант РЛ-3 Редагувати

Навіть якщо Самотній Подорожній взяв Сержанта РЛ-3 (бойового робота серії «Містер Сміливець», несприйнятливого до радіації) в Ротонду і накаже йому піти у очищувач, він відмовиться, сказавши: «Солдат, тобі варто соромитися! Це твоя битва! Ти повинен закінчити те, що почав твій батько! Зберися і тягни свою дупу туди!»

В цьому діалозі опції «Робототехнік» не буде.

Так само як Фокс і Харон, при встановленому Broken Steel РЛ-3 може бути відправлений до зали керування для активації очисника. Він заявить, що «чудова конструкція і програмне забезпечення» дозволяють йому протистояти ворожому середовищу, а потім скаже, що «Це означає оголошення подяки в наказі, не менше». Після запуску очисника він, очевидно, почуває незручність від сплеску випромінювання, але залишиться неушкодженим. В кінці він буде показаний, як «Справжній герой» замість Самотнього Подорожнього.

Харон Редагувати

Харон не стане включати очищувач. Відповідь буде такою: «Давай, ми обидва знаємо, я вже досить рятував твою дупу. Це справа — твоє».

Так само як і Фокса, при встановленому Broken Steel Харона можна попросити увійти до зали керування та включити очищувач. Самотній Подорожній може нагадати Харону про те, що він зобов'язаний підкорятися будь-кому, у кого його контракт, і потім наказати йому увійти до зали керування, з чим Харон знехотя погодиться. На відміну від Фокса, не буде сказано нічого про те, що Харон, будучи гулем, повинен не піддаватися впливу радіації. Результатом того, що Харон увімкне очищувач, НЕ буде його смерть, він тільки похитнеться і також він замінить Сару Лайонс як «Справжній герой» у фінальному ролику.

Буч Редагувати

Буч, зрозуміло, відмовиться через страх померти або стати гулем, заявивши: «Що? У всю цю радіацію? Без варіантів, хлопче. Я так здохну. Або гірше, я можу стати одним з цих гулей! Це не повинно статися».

Паладин Кросс Редагувати

Паладин Кросс зрозуміло, ввічливо відмовиться: «Мій друже... Я була б щаслива супроводжувати тебе, але ми обоє знаємо, що це твоя битва, до самого кінця. Будь сильним і шануй пам'ять твого батька».

Кловер Редагувати

Кловер теж відмовиться: «Любий, ти не в своєму розумі, якщо думаєш, що я піду туди. Знайди собі іншу морську свинку». В Золотому виданні буде інша фраза: «Золотко, та у тебе дах поїхав! Я туди ні ногою. Знайди собі іншого піддослідного кролика».

Джеріко Редагувати

Джеріко теж відмовить, просто сказавши: «Сам роби свою брудну роботу».

Рішення 3: Не робити нічого Редагувати

Якщо Самотній Подорожній вирішить вчинити так, він може просто не йти в очисник. В результаті Проект Чистота швиденько вибухне, не давши Пусткам ні чистої води, ні води, зараженої модифікованим ВРЕ. Останнє, що побачить Подорожній — це руйнування очисника. Навіть якщо встановлено додаток Broken Steel, цей варіант розвитку подій завершує гру. Без очисника, події Broken Steel не зможуть відбутися.

Кінець гри Редагувати

Без встановленого доповнення Broken Steel буде показаний звичайний ролик, і гра закінчиться. Тим не менш, якщо Broken Steel встановлено, і якщо Самотній Подорожній активував очищувач, а не дав йому вибухнути, то він прокинеться через два тижні в Цитаделі.

Коли Подорожній прийде до тями, то його зустріне старійшина Лайонс, який повідомить, що протагоніст і Сара Лайонс втратили свідомість у момент енергетичного сплеску на очиснику, були знайдені і принесені до Цитаделі (навіть якщо до зали керування увійшов один із напарників). Сара поки ще не вийшла з коми (примітка: якщо ви відправите Сару включити очищувач, то вона буде вже мертва в цей момент). Старійшина Лайонс так само розповість про наслідки дій головного героя, включаючи руйнування Рейвен-Рок чи підключення модуля з модифікованим ВРЕ до очисника. З цього почнеться перший квест Broken Steel«Смерть з небес».

Примітки Редагувати

  • Артилерійські залпи і вибухи ядерних зарядів в ході руху загонів Анклаву і Братства можуть призвести до падіння FPS в різній мірі, що залежить від апаратного забезпечення, наявного в розпорядженні гравця. Ця епохальна кінцівка, можливо, найбільш візуально інтенсивна частина гри, створює велике навантаження на всі компоненти комп'ютера або консолі. Необхідно зберегтися до початку атаки на Меморіал, щоб уникнути втрати даних при можливому вильоті гри.
  • Якщо не поспішити увійти до Меморіалу після того, як Ліберті Прайм завершить свою частину роботи, за кілька хвилин розпочнеться «друга хвиля» атаки Анклаву: на мосту, який загін щойно подолав, приземлиться ґвинтокрил і кілька загонів Анклаву почнуть наближатися по оточуючому Меморіал помосту.
  • В ході штурму очисника, Сара Лайонс і лицар-капітан Кат будуть відзначені як сюжетно-необхідні, відповідно їх неможливо вбити — вони можуть тільки втратити свідомість. Решта четверо членів «Лев'ячого Прайду» (лицар-капітан Сутінок, паладин Глейд, паладин Кодьяк і паладин Варгас) не відмічені як необхідні і цілком можуть загинути в ході штурму очисника (лицар-капітан Колвін, схоже, не бере участі у квесті).
  • Існує ймовірність того, що артилерійський удар може підірвати машину, що призведе до великого вибуху і загибелі всіх здатних до цього членів «Лев'ячого Прайду» під час його руху по мосту.
  • Всі члени «Лев'ячого Прайду», загиблі в ході квесту, не з'являться у Broken Steel. Після початку останнього, виживші члени «Прайду» можуть перебувати або в Цитаделі, або йти від проекту «Чистота» до Цитаделі. За винятком паладина Варгаса, який не з'явиться в Broken Steel, навіть якщо виживе у фінальній битві.
  • «Лев'ячий Прайд» буде слідувати за Подорожнім тільки від Цитаделі до закінчення мосту. Після цього вони просто будуть чекати там.
  • Вбивство членів «Лев'ячого Прайду» може зробити Ліберті Прайм ворожим. Це може призвести до загибелі Самотнього Подорожнього.
  • Артилерійські удари не здійснюються якимось існуючими гарматами. Їх джерелом є гори, що підносяться над Потомаком, і власне Потомак.
  • «Залишення поля битви» призведе до того, що Ліберті Прайм почне оглядатися навколо, ніби в пошуках чогось. Тривала відсутність призведе до повного зникнення Прайма.
  • Якщо торговий караван вступить на поле бою, Прайм вчинить з ними як з противниками, і вони не витримають його навали. Це відноситься до всіх інших супутників, які можуть опинитися в цьому районі (Фокс, Харон, Собака тощо) Ліберті Прайм вважатиме їх ворожими, і вони будуть знищені без оголошення війни і шансу на чесний бій.
  • Є місце, в якому Ліберті Прайм може напасти і вбити Самотнього Подорожнього. Після мосту на східній частині пандуса буде стояти солдат Анклаву, який повинен бути атакований Ліберті Праймом у відповідності скрипту, навіть якщо солдат вже мертвий. Ліберті Прайм атакує і вмить знищить будь-кого, хто стоїть або йде через цю точку.
  • Є варіант ситуації, в якій Прайм стане ворожим до Фокса. Це станеться, якщо атакувати Прайма (випустити в нього не менше 1 магазину з китайського автомату). У цьому випадку Фокс підтримає вогнем. Через пару секунд Прайм розвернеться і зі словами «Комуністи» вб'є Фокса, а потім продовжить свою місію. Подорожній же ніяк не зацікавить Прайма, що дозволить продовжити квест. З Фокса нічого не можна буде зняти.
  • Якщо повідомити полковнику Отему неправильний код під час допиту в Рейвен-Рок, то в залі керування буде лежати труп ученого Анклаву.
  • Між запуском очищувача і приходом до тями Самотнього Подорожнього проходить два тижні, про що повідомляє відповідний відеоролик (знаходиться в папці Data/Video і називається 2 weeks later.bik. Цей файл існував ще у версії без доповнення, але до виходу Broken Steel грою ніяк не використовувався.

Баги Редагувати

  • Якщо гравець запустить скриптовую сцену, але вийде з неї (цього можна добитися, наприклад, відійшовши в момент, коли діалог вже почався, але гравець ще не зареєстрований), то, можливо, коли він повернеться, дозволивши скриптовой сцені продовжитися, керування не буде працювати і гра буде вести себе так, неначе Старійшина Лайонс і Сара розмовляють, що не дозволить гравцеві почати виконання квесту.
  • Ліберті Прайм може застрягти на мосту через Потомак, якщо в ході артобстрілу буде зачеплений вибухом. Також він може застрягти у десантних ботів Анклаву на мосту. Для того, щоб розчистити Прайму шлях, можна випустити пару ядерних зарядів з Товстуна по ворожим десантним ботам, після чого Прайм продовжить шлях.
  • Помічено випадки, коли Ліберті Прайм застряє в текстурах на мосту. Якщо таке трапляється, він просто стоїть на місці, або намагається йти, але виглядає це як крок на місці. Виправити цей баг можна, завантаживши раннє збереження. Якщо старого сейву не залишилося, можна пройти трохи вперед по мосту і перемістити робота до себе послідовністю консольних команд prid 5FD25 moveto player — після цього робот опиниться біля вас і продовжить свій шлях. Якщо помилка повторюється, слід ще раз набрати ті ж консольні команди.
  • В одному місці всі члени Лев'ячого Прайду почнуть стріляти в труп солдата Анклаву (як це буває з Хароном). Харон просто зупиняється, але слідує за гравцем, якщо той відійде досить далеко, але як змусити Лев'ячий Прайд продовжувати рух — невідомо.
  • У деяких випадках після того, як Прайм знищив останні силові ворота і увійшов на територію Меморіалу, він стає ворожим до Самотнього Подорожнього. Якщо гравець або напарники знаходяться близько до нього, Прайм відкриє вогонь, і всі бійці Братства Сталі і сама Лайонс стануть ворожими. У таких випадках рекомендується включити стелс-бой і непомітно пробратися повз Прайма до дверей сувенірної лавки.
  • Коли Ліберті Прайм збирається перетнути перший міст і очолити наступ в момент початку артобстрілу, солдати Братства можуть просто розвернутися і стояти перед мостом — у той час як Сара Лайонс єдина з усіх піде за Праймом.
  • Після виходу з Цитаделі Прайм може взагалі не захотіти рухатися. Якщо це сталося — перезавантажте сейв — він повинен почати рух.
  • Гра може зависати в різних місцях в ході початкового нступу. Можливо, це походить від того, що ви опиняєтеся занадто далеко від Прайда.
  • Страж Лайонс може не піти за вами до Ротонди, не залишивши можливості увійти в Очисник, ні вийти з Ротонди. Якщо це не виправляється перезапуском ігри, використовуйте консольну команду player.placeatme 0001d430 — це може вирішити проблему. А може і не вирішити. Також проблему можна спробувати вирішити швидким збереженням/завантаженням в Ротонді.
  • Ліберті Прайм може стояти на місці і не починати наступ. Це може статися через те, що «Лев'ячий Прайд» не зможе зібратися у разі, якщо паладин Варгас був раніше вбитий. В цьому випадку його тіло буде лежати перед входом до Цитаделі. Вам доведеться перенести його до ніг Прайма, щоб той пішов у наступ. А якщо ви не можете знайти тіло, виконайте в консолі команду player.placeatme 0001d44e.
  • Якщо у вас є бонус «заряд бадьорості» перед початком місії (і встановлено додаток Broken Steel), ви можете зберегти заряд бадьорості і після двотижневої перерви» у виконанні квесту.
  • При встановленому додатку Broken Steel'', Сара Лайонс іноді може попросити зачистити кімнату після розмови з лікарем, незважаючи на те, що ніяких супротивників в кімнаті немає. Це зробить неможливим запуск очисника. Цей виправлений глюк в патчі v1.5. Так само ви можете зробити сейв в той момент, коли Сара закриває двері в кімнату без встановленого доповнення. Якщо додаток встановлено — видалите його. Тепер, коли у вас є робочий сейв, можна знову встановити додаток.
  • Аналогічно вищеописаному, Сара може втупитися в інтерком і повторювати по колу «Хай прибуде з тобою сталь». Якщо її відштовхати або забити до втрати свідомості, вона все одно повернеться до інтеркому. Цей глюк виникає, якщо відпустити полковника Отема, хоча справжня причина, швидше за все, в помилці скриптування діалогів.
  • Обидва вищеописаних глюки можна спробувати виправити перевстановленням Broken Steel (якщо ви збереглися поза Ротондою). Що корисно, у випадку, якщо у вас є броня спецпризначення Анклаву або важкий інсинератор і ви не хочете їх втратити, просто видаливши додаток.
  • Вибух ядерного заряду або автомобіля може призвести до того, що Ліберті Прайм злетить в небо і застигне в декількох дюжинах футів над землею. Якщо це станеться, Самотньому Подорожньому доведеться знищити всіх супротивників поблизу, після чого Прайм повинен повернутися на землю. Якщо це не допоможе, то доведеться завантажити попередній сейв.
  • Джеріко може піти за вами в камеру. Буде трохи смішно, коли ви будете втрачати свідомість під його репліки «Ну давай! Пішли!».
  • Якщо йти, впершись у Сару, то можна запхати її в очисник. Якщо заштовхати її досить далеко і стріляти в неї до тих пір, поки вона не стане агресивною, а потім натиснути кнопку шлюзу, при його закритті вона вибіжить і побіжить вниз по сходах. Гра зависне на кілька секунд, і екран стане білим, але індикатор рівня радіації буде відображатися.
  • Численні вибухи і феєрверки можуть призвести до деяких проблем із зображенням, дивним ефектам у небі і на землі в ході битви, котрі призводять до того, що гра в кінцевому рахунку зависне. Вам доведеться перезавантажувати систему, так що зберігайте гру, як тільки глюки починаються, і перезавантажуйтесь.
  • Якщо Ліберті Прайма почнуть піднімати, а ви в цей час вибіжите у двір і здійсните швидкий перехід до Цитаделі (навіть незважаючи на те, що ви вже в ній), Ліберті Прайм автоматично опиниться там, де повинен бути. Якщо ви прослідуєте повз нього до мосту, до силових полів, він не піде за вами, таким чином, ви не зможете продовжити місію, так як він не зруйнує силові поля на мосту і навколо Меморіалу. Найкраще завантажити більш ранній сейв, переважно в лабораторії, і, опинившись у дворі, пройти на вихід пішки, а не швидким переходом. Нехай і повільніше, зате не породжує глюків.
  • З невідомої причини шлюз не закривається в списку квестів. При встановленому Broken Steel квест залишиться після пробудження в Цитаделі. Спосіб виправити проблему: завантажити більш ранній сейв або перевірити в менеджері, чи правильно розташовані файли — перший файл повинен бути fallout 3.esm, потім файл русифікації, потім файли модів. Спочатку повинні йти файли типу .esm а потім всі інші. Існує і більш простий спосіб виправити проблему — скинути квести через консоль командою resetquest. Так само цей баг може бути пов'язаний з тим, що перед тим як йти до очисника, ви забули поговорити зі старійшиною Лайонсом. Якщо гра завантажена зі STEAM, то слід видалити переклад, російську локалізацію. Запустити робочий сейв, бажано до входу в очисні споруди.
  • Якщо у вас відкритий квест «Голова держави», можна зустріти браміна Храму Єднання. Якщо вбити його, а потім продовжитb гру або переміститеся швидким переходом, Ліберті Прайм може вважати Ганнібала, Калеба та інших ворожими і вбити їх. З'явиться повідомлення «Ганнібал і Калеб мертві», квест буде провалений.
  • Сару Лайонс не можна вбити. І якщо ви вирубите її, а потім затягнете в Очисник, можна буде закрити двері. Сара прокинеться неворожою і ви зможете поговорити з нею і запропонувати включити очищувач або зробити це самостійно.
  • Якщо ви накажете компаньйону чекати в Ротонді, у процесі включення Очисника, згодом вони зникнуть з Ротонди і не з'являться на своїх звичайних місцях зустрічі. Для того, щоб перенаняти компаньйона доведеться використовувати консольну команду. Також можна залишити Столичну Пустку, у разі якщо встановлені доповнення «The Pitt», «Point Lookout» або «Mothership Zeta». При цьому компаньйони будуть автоматично звільнені і повернуться на свої звичні місця, але це не досконально перевірена інформація.
  • Якщо ви пошлете Сару включати Очищувач і зробите ворожою до того, як переборка відкриється, вона вийде зі шлюзу. Якщо ви відкриєте перегородку, вона помре, як сталося б при включенні Очисника, хоча вона і буде зовні.
  • Ваші супутники, включаючи Сару Лайонс, можуть почати без кінця стріляти в полковника Отема навіть після того, як він помре, і вам не вдасться ні обібрати його тіло, ні закінчити місію.
  • Якщо залишити компаньйона перед квестом в Ротонді, то під час виконання квесту він зникне.
  • При встановленому додатку Broken Steel, після фінального ролика Самотній Подорожній може прокинутися не в Цитаделі, а в Ротонді меморіалу з відключеним керуванням. Найпростішим варіантом вирішення даної проблеми є консоль: спочатку потрібно прописати setstage хх000802 0 (де ХХ — порядок dlc в лаунчер), далі player.moveto 210e6. Перша команда активує початкову стадію наступного квесту, друга — перемістить Подорожнього до Старійшини Лайонса.
  • Іноді після проходження гри ваші напарники при спробі розмови з ними продовжують з вами прощатися. Найстрашніше в цьому б те, що так роблять не тільки найняті до квесту помічники, але і ті персонажі, з якими Самотній Подорожній говорить вперше. Швидше за все, цей баг пов'язаний з тим, що квест «Забери його!» не зникає через баг в Broken Steel.
  • Якщо у вас встановлено додаток Broken Steel, то після того, як ви включите очищувач, ви не зможете поговорити з писарем Ротшильдом, а маркер буде вказувати на колектор поруч із Цитаделлю, причому квести «Забери його!» та «Проект Нечистоти» не будуть виконані. Цей баг пов'язаний з тим, що у вас старий патч і його потрібно оновити до версії 1.7. Після того як ви поновите патч, не треба буде завантажувати старі збереження і все встане на свої місця; ви спокійно продовжите квест вже з іншими маркерами і квести, які «не виконані», «виконаються».
  • Іноді при встановленому додатку Broken Steel після фінального ролика гра завершується і повертається до головного меню. Допомагає перезавантаження збереження перед входом в Ротонду.
  • Солдати Анклаву, що супроводжують Отема в Ротонді меморіалу, можуть не піти слідом за ним, якщо переконали полковника здатися і він був відпущений Подорожнім.

Фінальний ролик Редагувати

Зміст фінального ролика залежить від того, як Самотній Подорожній пройшов гру. Деякі важливі відмінності залежать від того, як він виконав квест «Забери його!».

Підсумок Редагувати

«Забери його!» — останній сюжетний квест. Після його виконання, гра завершується (якщо у вас не встановлено доповнення Broken Steel).

Галерея Редагувати