FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FOS

« Наприклад, я виглядаю не як всі, але це не робить мене помилкою природи, правда? Це як нагадування того, який гребаной у нас світ! »

— Жовтець

Жовтець[1] ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Bittercup) — персонаж Fallout 3, житель Великого Міста.

Опис Редагувати

Апатична, занурена в себе і непокірна, Жовтець — єдиний виняток у відчайдушній, пригніченою атмосфері Великого Міста. Вона створила собі особисту субкультуру і проводить час, вибираючи одяг потемніше і наводячи макіяж, замість захисту міста від ворогів. Інші жителі Великого Міста ситі нею по горло, але мало що роблять з цього приводу, так як загроза від набігів супермутантів і рейдерів залишається актуальною проблемою.[2].

Самотній Подорожній може дізнатися, що Лютик коли прийшла з Літл-Лемплайта разом з Добрякаом, який твердив, що у Великому Місті безпечно, але кинула його, тому що не хотіла зустрічатися з брехуном, і стала деякий час гуляти зі Сполохом, а потім Динамітом[3][4].

По манерах поведінки і спілкування Лютик сильно нагадує готку, про що Подорожній може згадати, назвавши її так.

Жовтець використовує крейда для макіяжу і гуляє тільки в нічний час, щоб застати Місяць, на її думку вона так буде краще виглядати. Жовтець відзначить, що пише сумні вірші[5] і вважає себе експертом по смерті, одного разу побачивши самогубство[6].

З 12:00 до 20:00 вона спить у спільному домі, далі до 22:00 вона в ньому вечеряє. Потім вона виходить патрулювати місто вночі до 10 годин ранку. Після цього вона йде в будинок поїсти і лягає спати опівдні.

Інвентар Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг найманця-авантюриста Свинцева труба

Fallout Shelter Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Костюм Жовтцю

Квести Редагувати

  • Великі проблеми у Великому Місті • Лютик розповість, що Супермутанти захопили кількох жителів міста і потягли їх у Джермантаун, і попросить врятувати їх. Якщо Подорожній прийде в місто в нічний час з проваленим квестом, Жовтець зустріне його і віддасть 200 кришок за спробу їх врятувати. Також Лютик є одним із тих персонажів, яких можна буде навчити навичкаам захисту проти супермутантів перед нападом.
  • Чаша сповнена гіркоти • У разі ведення діалогу з Лютик про розуміння до неї, вона натякне Самотньому Подорожньому, що не проти зустрічатися з ним. Надалі вона разом з привітанням буде видавати невеликі презенти Подорожньому один раз на добу (кришки, патрони, їжу або медпрепарати).

Примітки Редагувати

  • Лютик зазначає, що Липучка, щойно прийшовши у Велике місто і дізнавшись про те, що Руду викрали мутанти, здатний накласти на себе руки. Втім, себе вона теж залишає таку можливість[7].
  • В Fallout Shelter Лютик є унікальним персонажем, якого можна отримати випадковим чином, витягнувши відповідну картку з призового ланчбокса.

Поява Редагувати

Лютик з'являється у Fallout 3 та Fallout Shelter.

Примітки Редагувати

  1. У локалізованої версії гри ім'я цього персонажа переведено з грубою помилкою, повністю спотворює її образ. Англійське слово bittercup можна перекласти як гірка чаша, у той час як лютик є перекладом англійського слова buttercup.
  2. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 62-63.
  3. «Коли я пішла з Літл-Лемплайта, я була щаслива, що вибралася з цієї діри. Знаєш, я тоді зустрічалася з Добряком. І ось я тут, і він все повторював „у Великому місті безпечно“, але це все фігня собача. Кожен день на нас хтось нападає! Я не зустрічаюся з брехунами, так що я його кинула і стала гуляти зі Сполохом. Але це було ненадовго. З Динамітом нам теж було непогано разом».
  4. Тільки при правильно вибраних фразах діалогу в її підтримку і схвалення.
  5. «Поквапся. Мені ще писати вірші. Сумні вірші».
  6. «Тобі не цікаво, що буде, якщо перерізати собі вени? Я одного разу бачила, як помер чоловік. Так що я експерт по смерті. І багато мої друзі тепер теж. Коли мутанти їх забрали».
  7. «Супермутанти забрали Руду та інших. Тільки вона мене по-справжньому слухала. Тільки не кажи Липучці. Він і руки на себе накласти може, якщо дізнається, що Рудої більше немає. А це зашкодить моїм власним планам самогубства».