FANDOM

Gametitle-FO3.png

Житло Дукова (англ. Dukov's Place) — локація "Fallout 3".

Розташування Редагувати

Житло Дукова знаходиться на східному березі річки Потомак, в безпосередній близькості від Анкориджского меморіалу і теплого колектора. Це досить небезпечний район — недалеко звідси, у підніжжя меморіалу, знаходиться гніздо болотників. Трохи вище по берегу річки можна зустріти кентаврів з сусіднього табору супермутантів. На південь від житла розташований табір рейдерів. Поруч з будинком також можна наткнутися на радтараканів. Після квесту «Жива вода» прямо перед житлом Дукова з'являється табір Анклава з одним офіцером і кігтем смерті у клітці. Якщо вбити офіцера, в таборі будуть регулярно з'являтися по троє солдатів Анклаву, які прибувають на винтокрыле.

Опис Редагувати

Колишній готель, зайнятий колись колишнім найманцем Дуковим і його двома наложницями, Вишенькою і Фантазією.

Вхід в готель укріплений барикадами і забезпечений щитом з кострубатою написом «"Тримайте зброю в кобурі, інакше безкоштовно отримаєте купу куль"» ("Keep Your Weapons Holstered or Get Gratuitous Amounts Of Bullets Put Into You").

Дуков при спробі заговорити з ним негайно пропонує Самотньому Подорожньому випити (показники при згоді не змінюються). Вишенька і Фантазія переконані, що Дуков — відмінний стрілець, і попереджають Подорожнього, щоб той не діставав перед Дуковым зброї, інакше найманець застрелить гостя.

Знахідки Редагувати

Квести Редагувати

  • «Контрольний постріл» • Дуков є однією з цілей квесту.
  • «"Звільнення Вишеньки"» • Вишенька просить потай від Дукова відвести її в Ривет-Сіті. Її потрібно довести до міста протягом п'яти днів, інакше вона повернеться до Дукову і надалі відмовиться залишати його житло.

Околиці Редагувати

  • На півдні розташований табір рейдерів. На одному зі столів лежить книга «В укриття! Лягай!».
  • Трохи далі на південь, за табором рейдерів, знаходиться могила з третьої запискою з квесту «Пошук Шеріл».

Баги Редагувати

  • pcpc ps3ps3 xbox360xbox360Іноді солдатів Анклаву може з'явитися до квесту «Жива вода». При встановленому додатку "Broken Steel" замість нього може з'являтися і регулярно воскрешаться десантник Анклаву (незалежно від рівня Самотнього Подорожнього).
  • У житло Дукова може з'явитися кіготь смерті, який изначальн він не агресивний до його споконвічним мешканцям, але агресивний до Самотньому Подорожньому.

Появу Редагувати

Житло Дукова з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі