FANDOM

Gametitle-FO3 MZ
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Житлові приміщення.

Житлові приміщення (англ. Living quarters) — локація Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3; відсік корабля Чужих «Дзета».

Опис Редагувати

Жилі приміщення, що складаються з 3-х головних кімнат, пов'язаних між собою коридорами. Перша кімната — маленький атріум з балконами з боків. Шлях в кімнату буде заблокований силовими полями, які можна знищити пострілом або гранатою. В атріумі Самотньому Подорожньому доведеться битися з одного абоминацией і декількома роботами. В одному з приміщень встановлено кілька модулів гіперсну, які прибульці використовують в якості ліжок. Пройшовши далі, Подорожній виявиться на перетині коридорів. Лівіше — маленька кімната з двома прибульцями. Шлях буде заблокований силовими полями, і призведе до Тоширо Каго, який зайнятий разрубанием прибульців. Правіше — їдальня з кількома Чужими і турелями Чужих. Повернувшись в коридор, головний герой може пройти в останню кімнату, в якій знаходяться декілька абоминаций. З цієї кімнати можна потрапити на капітанський місток.

Планування Редагувати

Увійшовши всередину і пройшовши по коридору, Подорожній побачить «гуртожиток», за яким розташовані два коридори у формі бумеранга. Коридор наліво наповнений предметами і проходить повз житлових кімнат Чужих. Коридор направо веде до капитанскому містку. У цьому ж коридорі знаходиться остання запис бранців Чужих.

Цінні знахідки Редагувати

Бранці Чужих. Запис 23 — в їдальні.

Примітки Редагувати

  • Якщо Тоширо Каго живий, то його можна буде знайти в кімнаті, що знаходиться у північному кінці східного коридору. Він буде знаходиться за барикадою, оточений трупами прибульців.
  • Житлові приміщення будуть недоступні після виконання квесту «Ця галактика не настільки велика...».

Поява Редагувати

Житлові приміщення з'являються тільки в додатку до Fallout 3Mothership Zeta.