FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Епоксидна смола Чужих (англ. Alien epoxy) — предмет Mothership Zeta, доповненні до Fallout 3.

Опис Редагувати

Являє собою ємність у вигляді циліндра, наповненого злегка світиться, напівпрозорої смолою блакитного кольору, забезпеченого ковпачком для нанесення і підставою для вертикальної установки.

Використання Редагувати

Смола використовується для лагодження будь-якої зброї персонажа. Для цього потрібно зайти в Піп-бой, активувати зброя, потребує ремонту, перейти на закладку «Допомога» і клікнути на «Епоксидну смолу Чужих». Смола діє тільки на вибране зброю. Костюми ремонтувати не можна.

Рівень навички «Ремонт» Стан зброї
0-24 + 15 %
25-49 + 20 %
50-74 + 25 %
75-100 + 30 %

З допомогою смоли (незалежно від рівня навичкаа «Ремонт») зброю можна відремонтувати повністю, якщо воно не повністю зношене (ремонтується лише ту зброю, яку можна взяти в руки).

Місцезнаходження Редагувати

Смолу (близько 100 тюбиків) можна роздобути тільки на кораблі Чужих «Дзета». Після проходження доповнення можна повертатися на корабель і поповнювати запаси кошти, іноді її буде давати Подорожньому залишилася на борту Саллі (предмети в інвентарі Саллі оновлюються через 24 ігрових години).

Див. також Редагувати

Ремонтний набір зброяра

Поява Редагувати

Епоксидна смола Чужих з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.